خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رنگ و فرمت چاپ نایلون تبلیغاتی باید چگونه باشد؟

رپورتاژ آگهی

زمانی که کیسه‌های پلاستیکی خود را در جهت تبلیغات و بازاریابی خود طراحی می‌کنید، مهم است که به دوام پلاستیک‌ها فکر کنید. بهترین حالت این است که باید پلاستیک‌هایی با دوام کافی انتخاب کنید تا مشتری بتواند چندین بار از آن استفاده کند. هنگامی که کیسه‌های پلاستیکی از مواد مناسب ساخته می‌شوند، مشتری می‌تواند از آنها برای حمل و نقل سایر اقلام استفاده کند. در نتیجه، کسب و کار شما می تواند از این مواد تبلیغاتی برای انتشار اخبار کسب و کار شما استفاده کند. برای چاپ نایلون از لینک قبل استفاده کنید. منظور از دوام در دو مورد است. هم دوام پلاستیک و هم دوام نقش و طراح‌های روی آن برای تبلیغات. این سوال مطرح خواهد شد که چه رنگ‌هایی بر روی پلاستیک دوام بیشتری دارد؟ باید رنگ باکیفیت برای این کار خریداری کنید. آیا پس از تمام کار چاپ روی پلاستیک در یک محیط مرطوب قرار گیرد؟ آیا می خواهید یک رنگ براق بالا داشته باشید یا یک رنگ مات؟  چقدر طول می‌کشد تا رنگ خشک شود؟ اینها ملاحظاتی هستند که باید هنگام خرید بهترین رنگ برای پلاستیک در نظر داشته باشید.  رنگ از چهار ماده اصلی تشکیل شده است: رنگدانه‌ها، رزین‌ها، حلال‌ها و سایر مواد افزودنی. در رنگ‌های با کیفیت، رنگدانه‌ها و رزین‌های بیشتری با حلال کمتر وجود دارد. هنگامی که رنگ خشک می‌شود و حلال تبخیر می‌شود، سطح ضخیم‌تر و بادوام‌تری خواهید داشت. رنگ‌های با کیفیت پایین حاوی حلال‌های بیشتر و رنگدانه‌ها و رزین‌های کمتری هستند.

مقاومت در برابر رطوبت و آب 

اکر کار چاپ را در مناطق با رطوبت بالا انجام می‌دهید، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که دارای ارزش درخشندگی بالایی هستند، تاسطح سختی داشته باشند که در برابر رطوبت مقاومت ایجاد می‌کند. 

زمان خشک شدن 

بین زمان خشک شدن و زمان پخت تفاوت وجود دارد. هنگامی که رنگ خشک می شود، 100 درصد خشک می شود و به حداکثر سختی خود رسیده است. اگر قبل از خشک شدن رنگ از یک شی استفاده کنید، می‌توانید سطح قطعه تازه رنگ شده خود را خدشه دار کنید.

پخش شدگی رنگ

بیشتر پلاستیک‌ها غیر متخلخل در نظر گرفته می‌شوند، برخی از پلاستیک‌های غیر سخت رنگ را تا حدی جذب می‌کنند که منجر به علامت‌های نامشخص می‌شود. در موقعیت‌های دیگر، شرکت‌ها باید از فرمول‌های جوهر خشک‌شونده سریع برای سازگاری با شرایط سطح چالش برانگیز استفاده کنند.

تفاوت چاپ مش روی شیشه و چاپ استیکر در چیست؟

برای آشنایی با تفاوت این دو ابتدا باید با ماهیت و کاربری هر یک آشنا شویم. مش روی شیشه به خاطر وجود سوراخ‌های روی آن در مواردی که تامین نور داخلی و همچنین ایجاد محرمیت و دید نداشتن از بیرون مهم است مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای چاپ مش لینک قبل را کلیک کنید. استیکرها نیز با هدف انتقال پیام عموما تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند در دو نوع شیری و شیشه‌ای در بازار موجود می‌باشند. استیکر شیشه‌ای استیکری شفاف است که دید از دو طرف را ایجاد می‌کند ولی استیکر شیری نیمه شفاف است و فقط دید از یک طرف را خواهیم داشت. جنس هر دو چه مش روی شیشه و چه استیکرهای شیری و شیشه‌ای از وینیل است.

برای چاپ مش روی شیشه بهترین دستگاه، دستگاه چاپ فلت بد است زیرا مش قرار است جلوی نور خورشید قرار بگیرد و کیفیت چاپ قطعا باید بالا باشد. ماندگاری چاپ فلت بد بالاست. ولی برای چاپ استیکر می‌توان از دستگاه اکوسالونت هم استفاده نمود.

روش های مختلف چاپ افست کتاب

برای چاپ افست کوثر پرینت میتوانید به لینک قبل مراجعه کنید.همانطور که در جریان هستید برای چاپ های با تعداد بالا از چاپ افست استفاده میشود. چاپ افست کتاب نیز یکی از این نوع روش های چاپی میباشد. برای کتاب به دلیل تیراژ بالا نمیتوان از چاپ دیجیتال استفاده کرد. به همین دلیل از چاپ افست برای چاپ کتاب در تیراژ های بالا استفاده میشود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا