خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شایعه ای مبنی بر درگیری لفظی سعید جلیلی و علی لاریجانی + تکمیلی

سازندگی نوشت : کانال تلگرامی عماریون که از هواداران دولت و سعید جلیلی است در این خصوص نوشت:در این جلسه سعید جلیلی طرح خروج ایران از NPT را به صورت مفصل مطرح کرد که با مخالفت آملی لاریجانی، علی لاریجانی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روبه‌رو شد. تا جایی که این بحث به درگیری لفظی بین جلیلی و علی لاریجانی هم ختم شد.

گزارش‌های غیررسمی از جلسه‌ی فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکی از آن است که در این جلسه سعید جلیلی پیشنهاد خروج ایران از ان.پی.تی را داده است و علی لاریجانی و آملی لاریجانی با این پیشنهاد مخالفت کرده‌اند اما روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک خبر رسمی از این جلسه فوق‌العاده خبر داده و نوشته است که جلسه‌ای که سخنران اصلی آن علی شمخانی بوده است.

کانال تلگرامی عماریون که از هواداران دولت و سعید جلیلی است در این خصوص نوشت: جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام بسیار مهم و حائز اهمیت بود و سیاست‌گذاری جدید و تصمیمات مهمی پس از این جلسه اتخاذ خواهد شد.

در این جلسه سعید جلیلی طرح خروج ایران از NPT را به صورت مفصل مطرح کرد که با مخالفت آملی لاریجانی، علی لاریجانی و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی روبه‌رو شد. تا جایی که این بحث به درگیری لفظی بین جلیلی و علی لاریجانی هم ختم شد


مشاور رئیس مجمع و رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام:

خبر «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی» در جلسه مجمع کذب محض است

رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با رد خبر جنجال در جلسه «فوق العاده» مجمع تشخیص بر سر برجام و «درگیری لفظی جلیلی و لاریجانی»، این خبر را قویاً تکذیب کرد.

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، حسن رحیمی با بیان اینکه جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح روز شنبه ۲۱ خرداد مثل سایر جلسات در فضایی آرام و بدون هرگونه تنش برگزار شد، دستور این جلسه را «بررسی و تعیین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه» اعلام کرد و گفت: در این جلسه، دریابان شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، گزارشی کلی از مسائل جاری منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام پس از صدور قطعنامه شورای حکام و گام‌های متقابل ایران در اجرای مصوبه مجلس ارائه کردند که اعضای مجمع نیز صرفا شنونده بودند و هیچ گفت‌وگویی بین اعضا با یکدیگر در این‌باره شکل نگرفت.

وی افزود: اساساً موضوعاتی مثل خروج ایران از NPT نیز از سوی هیچیک از اعضای محترم مجمع در این جلسه مطرح نشد.

مشاور رئیس مجمع و رئیس مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام از رسانه‌ها خواست با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و موازین حقوقی و پرهیز از پرداختن به شایعات و مطالب نامعتبر، پیش از انتشار گمانه‌ها، موضوعات را از مرکز رسانه مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری کنند تا موجبات تشویش اذهان عمومی فراهم نشود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا