خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صفایی فراهانی: رقبای روحانی شانسی ندارند

دولت یازدهم توانست حرکت افسارگسیخته روبه به نزول در دولت گذشته را به سوی توسعه و شکوفایی اقتصادی، تغییر مسیر دهد و این از بزرگترین اقدامات روحانی در قوه اجرایی کشور به حساب می آید.

محسن صفایی فراهانی، فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : روحانی توانست سایه شوم ایران هراسی را با تدبیر و عقلانیت از سر کشور بردارد که این مهم با توجه به اوضاع منطقه و شرایط بین المللی، اقدام بزرگی بود.

او در گفت گوبا سحر – پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی – با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه های مختلف ادامه داد: دولت روحانی به خوبی توانست با مدیریت ارکان اقتصادی و روند حرکت اقتصاد ایران، اوضاع نابسامانی را که در دولت احمدی نژاد پدید آمده بود، کنترل کند.

وی افزود : قطار ترمز بریده اقتصاد ایران در برهه زمانی دولت های نهم و دهم با درایت دولت یازدهم مدیریت شده و حرکت افسارگسیخته روبه به نزول آن به سوی توسعه و شکوفایی اقتصادی، تغییر مسیر داد.

این نماینده پیشین مجلس در پایان ضمن اشاره به دلیل خود برای رای به حسن روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه یادآور شد : بنده شخصا با توجه به شناختی که از تدبیر و عقلانیت ایشان در سمت های مختلف از جمله حضور در مقام مدیریت جنگ و دبیری شورایعالی امنیت ملی سراغ دارم به تداوم دولت یازدهم در دوره آتی رای خواهم داد .

صفایی فراهانی تاکید کرد : کارنامه روحانی در عرصه های مختلف از جمله، ریاست جمهوری در دولت یازدهم ، کارنامه موفقی بوده و در میان کاندیداهای کنونی بهترین نمره را از منظر بنده کسب می کند . در مقابل هم معتقدم که سایر کاندیداهای دوره دوازدهم ریاست جمهوری که رقبای اصلی روحانی به شمار می روند، نتوانسته اند که در حد قابل قبولی موفق ظاهر شوند و در برابر روحانی شانس نخواهند داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا