خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجری جنجالی عجیب

برترین‌ها نوشت: این روزها اسم محمدرضا شهبازی بیشتر از همیشه بر سر زبان‌هاست، او از آن دسته چهره های تازه ظهور کرده صداوسیماست که نامش در کنار کسانی چون فروغی می‌آید، در واقع او منتسب به همان گروه جلیلی و جبلی هست. بخشی از پروژه خالص سازی در صداوسیما که یک گروه سیاسی در پی آن است. انتشار یک توئیت از شهبازی در کنار آماری که از مخاطبان برنامه‌اش منتشر شده، به بحث و جدل‌ها درباره او دامن زده، ابتدا توئیت شهبازی را بخوانید، او که قرار بوده با برنامه سیدخندان به نوعی رامبد جوان و خندوانه هم باشد:

آقای مجری صداوسیما این روزها خیلی عصبانی است

سلبریتی در خدمت نظام، سلبریتی علیه نظام

«ما این‌ور پاورقی میسازیم، می‌گیم سلبریتی باید در خدمت رسانه باشه، هماهنگ با سیاست‌های نظام باشه، باید با سلبریتی‌ای که وسط شلوغی‌ها آب به آسیاب دشمن می‌ریخت برخورد بشه، بعد اون‌ور گلزار و رشیدپور دارن گرم می‌کنن برگردن روی آنتن. ا‌ین‌ور بچه ها با بی پولی ساختن، فحش خوردن، خانواده هاشون اذیت شدن و اونور هم طرف یه سال رفته دوراش رو زده، عشق و حالش رو کرده، به ریش نظام خندیده، توی لایو و کلفت بار نظام کرده، حالا که بواسطه دوربودن از آنتن یک کم مخاطبش کم شده، قشنگ میشینه توی هواپیما از کیش میاد تهران برنامه ای چند ده میلیون میگیره و برمیگرده. این وسط هم بی‌خیال آرمان و روح‌الله؛ بی‌خیال بدن عجمیان که روی آسفالت خیابان کشیده شد؛ بی‌خیال صدای بی‌رمق علی‌وردی که در لحظات آخر هم داشت رجز می‌خواند. ای دنیا.» 

آقای مجری صداوسیما این روزها خیلی عصبانی است

این متن پر سوز و گداز را شهبازی درباره زمزمه بازگشت رشیدپور به آنتن صداوسیما نوشته، برخی می‌گویند او احساس خطر کرده از بازگشت چهره‌های مثل رشیدپور. این توئیت الهه را بخوانید: «اشکال نداره، خدا روزی رسونه، شما از جای دیگه میرسه برات ایشالا! ولی خوبیش اینه که متوجه میشی، آدم هم باید کار بلد باشه، هم باید بین مردم وجهه داشته باشه، و هم مردم دوستش داشته باشن. اگه این فاکتور ها نباشه، بالاخره یه روز رفتنیه، دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نه!»

۵ درصد مخاطب که هیچی! اما قطر چکار می‌کردی برادر؟

این اما تنها مساله شهبازی نیست او پیش از این به جام جهانی قطر رفته بود در کنار افرادی مثل امیرحسین ثابتی، حضور رانتی او و چندی دیگر در قطر خیلی از کاربران را شاکی کرده بود، آن‌ها رفته بودند که تیم ملی را تشویق کنند اما خب.. این توئیت را بخوانید: «تو این بی‌پولی واسه چی با پول مردم رفتید قطر؟ بدون تخصص واسه چی موندیم صدا و سیما؟ ما طلبکاریم که چرا شما رو از اول راه دادن، نه شما طلبکار که چرا الان دیگه تحویل‌تون نمی‌گیرن. کل پول صدا و سیمای مملکت دست‌تون بوده خرج الکی کردید طلبکارید.»

در ضمن در همین روزها یک افشاگری جالب توجه رخ داده،گفته‌اند که برنامه شهبازی فقط 5درصد مخاطب دارد، بامداد لاجوردی در این زمینه نوشته: «من سلطان تماشای برنامه‌های بیخودی تلویزیون هستم. برنامه‌هایی را می‌بینم که مطمئنم حتی فیلمبردارش هم پشت دوربین خواب است و کارگردانش در حالی که سرش توی گوشی‌است دوربین‌ها را جابجا می‌کند. خوشبختانه برنامه ۵درصدی سیدخندان هم رو می‌دیدم»

آقای مجری صداوسیما این روزها خیلی عصبانی است

مصطفی قاسمی نوشت: میزان مخاطب خندوانه در بدترین فصل‌های آن، زیر ۳۰ درصد نیامد و در بعضی فصول به نزدیک ۶۵ درصد رسید، ولی سیدخندان جانشین آن ۵ درصد بیننده دارد! تحول همین بود؟

سمانه حبیبی نوشت: بچه‌ها درسته که ما رشیدپور، علیخانی، خندوانه‌ی رامبد جوان و دورهمی مدیری رو از دست دادیم؛ ولی عوضش چیز بزرگتر و بهتری به اسم سید خندان رو به دست آوردیم. غصه نخورید

جعفر یوسفی نوشت: برنامه سیدخندان تخم دو زرده نیست و مزیت خاصی هم نسبت به بقیه برنامه‌ها ندارد.

اما چطور یک برنامه ۵ درصد بیننده داره ولی ۵۰ درصد درموردش اظهار نظر می‌کنند!؟

احمدرضا معراج نوشت: «اینطوری که جبلی از سیدخندان، حمایت کرد؛ اگر از داداشش حمایت می‌کرد؛ الان جزو منافقین نبود، این همه ادعا اونوقت ۵درصد ببینده؟! خود تلویزیون ۷درصد بیننده داره؛ چند نفر میشن دیگ، نکشیمون متحول کننده»

داود مدرسیان نوشت: «فرض کنیم برنامه‌های سیدخندان و پاورقی ۵ درصد مخاطب دارند. براستی برنامه‌های کسانی که ۱۵، ۲۰ سال در صداوسیما بوده‌اند از اول ۴۰،۵۰ درصد مخاطب داشت؟! طرف ۲۰ سال آنتن صداوسیمای جمهوری اسلامی دستش بوده و با همین معروف و مشهور شده اما یکبار هم برای این نظام و این کشور هزینه نداده.»

رضا فقیهی نوشت: جریان خالص‌سازی علاقه دارد همه‌ی هنرمندان ریش بگذارند، با سربند متبرک به نام معصومین عکس فجازی خود را تنظیم کنند و مانند ائمه‌ی محترم جمعه نسبت به تمام حوادث تقویمی اعلام مواضع تراز داشته باشند و با چاشنی فحش و رگ گردن، مخالفین خود را عریان کنند و بی آبرو..

آقای مجری صداوسیما این روزها خیلی عصبانی است

مهراس نوشت: سید خندان همون برنامه بی‌محتوای شهبازی و سایر دوستان ارزشیه. چرا انتظار دارید کسی اونو ببینه؟ جوک‌هایی که تو محافل خودشون می‌گفتن رو آوردن رو آنتن. فکر کردید اینطوری مخاطب می‌گیره؟

مصطفی قاسمیان نوشت:  میزان مخاطب خندوانه در بدترین فصل‌های آن، زیر ۳۰ درصد نیامد و در بعضی فصول به نزدیک ۶۵ درصد رسید، ولی سیدخندان جانشین آن ۵ درصد بیننده دارد! تحول همین بود؟

نجمه مشایخی نوشت: و باز هم شاهد این هستیم که انقلابیون عزیز اهل دیدن واقعیت های جامعه نیستند! با چی مبارزه میکنید؟ واقعا خب خندوانه بیشتر از سید خندان طرفدار داره

علی فتاحی نوشت: به نظرم سیدخندان به دلایلی مخاطبش کم بوده

۱_ نتوانسته یک مدل خلاقه‌ای به‌جهت برنامه سازی ارائه کنه که یا شبیه خندوانه نباشه یا مدل سرگرمی های متفاوت و جذابتری داشته باشه

۲_ نداشتن مهمان و چهره‌های جذاب

۳_ پخش توی فصل بهار و تابستان که سرگرمیها بیشتره

۴_ دکور و فضای دلگیر

در هر صورت به نظر می‌رسد سیاست جایگزین سازی در صداوسیما تال این لحظه شکست خورده و باید منتظر تحولات پیش رو باشیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا