خرید تور تابستان ایران بوم گردی

الکس نوری سرمربی جدید استقلال ؛ مرد ایرانی آلمانی جانشین فرهاد مجیدی خواهد شد

شواهد حاکی از آن است که الکس نوری سرمربی جدید استقلال خواهد بود و توافقات لازم با این مربی برای جانشینی فرهاد مجیدی انجام شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم فوتبال استقلال پس از گذراندن یک فصل بی‌نظیر با فرهاد مجیدی و قهرمانی بدون شکست با یک مشکل بزرگ مواجه شد؛ فرهاد مجیدی تصمیم گرفت پس از شکستن بسیاری از رکوردهای فوتبال ایران برای ادامه مربیگری به امارات برود و هدایت الاتحاد کلبا را به عهده بگیرد. این تصمیم باعث شد تا مدافع عنوان قهرمانی با مشکلی بزرگ مواجه شود و به دنبال جانشین فرهاد مجیدی باشد.

نیمکت داغ آبی‌ها با توجه به عملکرد فصل پیش این تیم، از طرفی هم جذاب به نظر می‌آید و هم نیمکت خطرناکی محسوب می‌شود. با این حال در این مدت اسامی بسیاری برای نیمکت استقلال مطرح شد اما گویا الکس نوری سرمربی جدید استقلال خواهد بود.

الکس نوری سرمربی جدید استقلال ؛ مرد ایرانی آلمانی جانشین فرهاد مجیدی خواهد شد

الکس نوری سرمربی ایرانی آلمانی به‌عنوان دستیار و عضو کادرفنی در تیم‌های جوانان اولدنبورگ، بزرگسالان اولدنبورگ، تیم دوم وردربرمن، تیم بزرگسالان وردربرمن و هرتابرلین آلمان مربیگری کرده است و در همچنین در تیم‌های زیر 17 ساله‌های اولدنبورگ، بزرگسالان اولدنبورگ، تیم دوم وردربرمن، تیم اصلی وردربرمن، هرتابرلین، اینگول اشتات آلمان و آ.او کاوالا یونان نیز به‌عنوان سرمربی مشغول فعالیت بوده است.

نوری که از پدری با اصالت گیلانی و مادری آلمانی زاده شده است بارها و بارها نامش برای سرمربیگری در تیم‌های ایرانی مطرح بوده است اما این بار گویا سرمربی سابق وردربرمن، سرمربی یک تیم ایرانی خواهد شد.

باید دید با توجه به آن‌که توافقات لازم تا درصد زیادی با نوری انجام شده است، باشگاه استقلال چه زمانی نام الکس نوری را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا