خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی افشاکنندگان، «شایعه‌پراکنان» خوانده می شوند!

خبرگزاری فارس نوشت:

رییس کمیسیون عمران مجلس ضمن تأکید بر برخورد با شایعه‌پراکنان بر علیه شهردار تهران گفت: شایعه‌پراکنی‌های این افراد نتوانست بر رأی اعضای شورای شهر تهران برای انتخاب رئیس و هیأت رئیسه این شورا تأثیر بگذارد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به انتخابات رئیس و هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: شایعه‌پراکنی‌های روزهای اخیر برخی از افراد و جریانات در مورد شهردار و اعضای شورای شهر تهران نتوانست بر رأی اعضای این شورا در انتخاب رئیس و هیأت رئیسه شورای شهر تأثیر بگذارد و آنها مستقلا گزینه‌های مورد نظر خود را انتخاب کردند.

وی با اشاره به شایعه‌پراکنی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر بر علیه شهرداری تهران افزود: اینگونه شایعه‌پراکنی‌ها و تخریب‌ها ظلم به مردم است و خدمات رسانی به مردم را مختل می‌کند و بر روحیه مدیران تأثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: انتظار می‌رود تا نهادهای نظارتی به افرادی که شایعه‌پراکنان در این خصوص برخورد لازم را داشته باشند و با سالم‌سازی فضا از این طریق زمینه را برای خدمت بیشتر مدیران به مردم فراهم کنند.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: شهردار تهران مردم محترمی است و نباید شهردار و اعضای شورای شهر تهران را درگیر بازی‌های سیاسی کرد چرا که این اقدامات خدمت به مردم را دچار خدشه می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ….[….رئیس کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: انتظار می‌رود تا نهادهای نظارتی به افرادی که شایعه‌پراکنان در این خصوص برخورد لازم را داشته باشند و با سالم‌سازی فضا از این طریق زمینه را برای خدمت بیشتر مدیران به مردم فراهم کنند…]….
    آخه مرد حسابی تو نماینده ملت هستی و وظیفه تو پاسداری از بیت المال و حقوق مردم است ، نه نان قرض دادن به هم جناح فکری خود ، اسم این باند بازی است نه نمایندگی ملت ، شرمتان باد ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا