خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد عضو شورای شهر قزوین از سوءمدیریت‌ها

عضو شورای شهر قزوین گفت: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابجایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته سالاری و تخصص افراد نیست بنا براین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم گیری مدیران باشیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر قزوین، «فاطمه اشدری اظهار کرد: در پی حادثه آتش سوزی هفته اخیر متأسفانه یک نفراز آتش نشانان فداکار و قهرمان قزوینی به نام محمد جواد چگینی به شهادت رسید و ۴ نفر از آتش نشانان نیز آسیب دیدند که سه نفر ترخیص و یک نفر همچنان آسیب جدی دیده و در بیمارستان بستری است که شهردار قزوین نسبت به سوءمدیریت در مدیریت شهری قزوین باید پاسخگو شد.

او افزود: در شهرداری هر روز شاهد تغییر و جابجایی مدیران هستیم و انتصابات نیز بنا بر شایسته سالاری و تخصص افراد نیست بنا براین باید شاهد سوءمدیریت و خطاهایی در تصمیم گیری مدیران باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در خیابان انصاری و شهادت یک آتش نشان گفت: چرا باید با بی تدبیری شاهد از دست رفتن یک جوان نخبه و توانمند، با هزاران امیدو آرزو باشیم؟ فرمانده عملیات نمی‌داند که باید چه کسانی را برای چه مأموریتی با چه شرایطی اعزام کند؟ پنج نیروی کارآزموده و زبده آتش نشانی برای یک اتاقک انبار دخانیات؟

اشدری خاطر نشان کرد: در چند ماه گذشته نیز به دلیل عدم نظارت و آموزش مدیریت سازمان پسماند و عدم رعایت مباحث فنی و ایمنی از طرف پیمانکار مربوطه شاهد فوت یک کارگر پسماند روی پل سرداران بودیم لذا باید مدیریت شهری پاسخگوی این وضعیت و سوءمدیریت ها باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد: از ریاست محترم شورا تقاضا دارم تا این موارد را در اسرع وقت پیگیری کند و شهردار نیز طی جلسه‌ای حضوری پاسخگوی موارد مطرح شده باشد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا