خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مخالفت دوباره با طرح ساماندهی و گلایه کارگران پیمانکاری

نماینده کارگران پیمانکاری و قراردادی کشور گفت: رئیس سازمان امور استخدامی کشور می‌گوید برخی نیروهایی که در طرح ساماندهی هستند با پارتی و رانت وارد شدند و به همین دلیل مخالف ساماندهیِ این نیروها هستیم.

به گزارش ایلنا، رامین اناری در انتقاد از به تعویق افتادنِ طرح ساماندهیِ استخدام کارکنان دولت و با اشاره به صحبتهای رئیس سازمان امور استخدامی کشور گفت: رئیس سازمان امور استخدامی کشور می‌گوید برخی نیروهایی که در طرح ساماندهی هستند با پارتی و رانت وارد شدند و به همین دلیل مخالف ساماندهیِ این نیروها هستیم. ایشان در ادامه می‌گویند افراد تحصیل کرده و بیکار باید وارد سیستم شوند و جایگاه مشخصی داشته باشند.

اناری ادامه داد: ما حاضریم برای ایشان مدارک دکتری و فوق‌لیسانسِ نیروهای قراردادی و پیمانکاری را بفرستیم تا ایشان به مقایسه بگذارند ببینند سواد چه کسی کمتر است! ایشان به آبدارچی اشاره می‌کنند اگر از توهین ایشان بگذریم باید بگوییم که همان آبدارچی هم در بسیاری مواقع با مدرک لیسانس و حتی بالاتر کار می‌کند.

نماینده کارگران پیمانکاری و قرادادی کشور بیان کرد: قرار بود این هفته طرح ساماندهی به صحن علنی مجلس برسد اما به دلیل مشکلاتی که برای حقوق بازنشستگانِ سایر سطوح ایجاد شد و چون انتخابات کمیسیون اجتماعی بود، ورود طرح باز هم به تعویق افتاد.

اناری توضیح داد: حتی آقای قالیباف هم به نمایندگان گفتند که یادتان نرود چنین طرحی هم در دستور کار داریم! با این حال کماکان کسانی هستند که مانع ورود طرح ساماندهی به صحن علنی می‌شوند.

وی بیان کرد: سازمان استخدامی هنوز روی مواضع خود مصر است و بر روی منافع شرکتهای دلالی تاکید دارند. ما می‌خواهیم بدانیم منفعت شرکتهای واسط برای سازمان امور استخدامی چیست؟ ما از مجلس می‌خواهیم در مقابل مواضع سازمان امور استخدامی، کمیته‌ی تخصصی تشکیل دهند و منافع این سازمان را کاوش کنند و ببینند چه منافعی دارد که بر سرِ ماندنِ شرکتهای پیمانکاری و واسط پافشاری می‌کند؟

اناری ادامه داد: ار رییس مجلس و اعضای کمیسیون اجتماعی هم می‌خواهیم که شفاف‌سازی و مشخص کنند که مشکل کار کجاست.

نماینده کارگران پیمانکاری و قراردادی کشور گفت: سازمان امور استخدامی زیرمجموعه‌ی دولت است اما باوجود اینکه رئیس‌جمهور بر حذف پیمانکاران تأکید داشتند این سازمان صحبتهای آقای رئیسی را نقض می‌کند. به اعتقاد من این کار مغرضانه است و اهداف دیگری پشت قضیه است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. معلومه همین طور میشه وقتی جای ما نیستند همین میشه یه سری باید به نیروهای اداره منابع طبیعی وابخیزداری استان فارس نزده اخه من به این … میخوام بگم حقوق دو میلیون650هزار تومن اون هم. چند ماهی یکبار حقوق

  2. … ..میدونستیم به بهانه های عجیب غریب بر عکس حرف رییسی عمل میکنه..حرف رییسی مگه حرف دولت نیست.این … چرا مخالفت میکنه..مشخصه پشت پرده میلیاردی به جیب این سازمان میره…این بهانه چرته…طرف 25ساله خدمت کرده.الان به بهانه بعضی با پارتی رفتن….داره کل میلیونها نفر که جوانی خود را خدمت کردند ازبین میبره….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا