خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کنایه های خبرگزاری بسیج به حواشی سفر روحانی

به گزارش انصاف نیوز، خبرگزاری بسیج در گزارشی با تیتر «جوانان گلستانی شعار اشتغال اشتغال سردادند» به حواشی سفر دکتر حسن روحانی، رییس جمهور به ستان گلستان کنایه هایی زده و ادعاهایی را منتشر کرده که متن کامل آن در پی می آید:
«امروز ۱۱ آذر ماه گلستان میزبان رییس جمهور و همراهان بود و مردم استان در استادیوم آزادی به استقبال رئیس جمهور خود رفتند که این مراسم خالی از حاشیه نبود آنچه در ذیل آمده گوشه ای از حاشیه های این مراسم است.
استقبال از رئیس جمهور در مسیر فرودگاه تا استادیوم آزادی مثل گذشته نبود.
مدارس تعطیل نبود اما دانش آموزان زیادی با فرم مدرسه در مراسم استقبال حضور داشتند که بعد از پیگیری فهمیدیم آموزش پرورش گرگان طی نامه ای به شرط داشتن رضایت نامه از پدرومادر حضور دانش آموزان متوسطه در ورزشگاه آزادی فراهم آورده است.
برخی از مردم در کنار و گوشه خیابان نشسته و نامه برای رئیس جمهور می نوشتند.
برخی نیز به این فکر می کردند که نامه های خود را چگونه به دست رئیس جمهور برسانند و نامه های خود را به سمت هر ماشینی که از فرودگاه به سمت استادیوم می آمد پرتاب می کردند به امید اینکه به دست رئیس جمهور برسد.
مسئولان گلستانی در صف جلوتری از مردم و بر روی موکتی که در آن محل پهن شده بود  نشسته بودند و شورای تامین استان جلوتر از دیگر مسئولان بودند.
در این میان دیده می شد برخی از مسوولان نیز خارج از این دایره شنونده سخنان رئیس جمهور بودند از جمله پاشا مدیرکل تربیت بدنی که  به همراه کارمندان خود بر پله های این اداره کل ایستاده بود و رحمانی مدیرکل بهزیستی نیز در جمع عموم استقبال کنندگان بود شاید برنامه ریزان استانداری فراموش کرده بودند که برای این مدیران کارت در نظر بگیرند که آنها در جایگاه حاضر نبودند!!!
در این مراسم شعارهایی چون روحانی دوستت داریم به گوش می رسید اما اصلی ترین شعار مردم که بیشتر آنان جوانان بودند اشتغال بود.
ورزشگاه آزادی مثل دوره های گذشته مملو از حضور مردم نبود اما باز هم عده زیادی در این مکان حضور داشتند و علاوه بر مردم مرکز استان، با تدارک خودرو از طرف فرمانداری ها افراد از دیگر شهرها مثل گمیشان ، آق قلا، مراوه تپه ، کلاله و … حضور داشتند.
استاندار و نماینده ولی فقیه در استان قبل از سخنرانی رئیس جمهور به ایشان خوش آمد گفتند و بعد از آن رئیس جمهور در جایگاه حاضر شد.  
امید داریم سفر هیئت دولت به گلستان منشاء خیر و برکت برای این استان باشد و هزینه های بسیار این سفر، چاپ بنرهای بی شمار و نصب آن در قدم به قدم شهر و … برای این مردم سود بیشمار را به همراه داشته باشد
کنایه ها و ادعاهای یک سایت اصولگرا
سایت اصولگرای «گلستان ما»  آخرین اخبار و تمهیدات سفر رئیس جمهور به گلستان
 آخرین اخبار و تمهیدات سفر رئیس جمهور به گلستان از منظرتان می گذرد :
به گزارش گلستان ما ؛ با فرا رسیدن زمان ورود دکتر روحانی به استان گلستان آخرین اخبار و تمهیدات سفر رئیس جمهور به گلستان از منظرتان می گذرد :
** شورای شهر گرگان بالاجبار با درخواست کمک 750 میلیونی به استانداری جهت تمهید مقدمات سفر رئیس جمهور موافقت کرده است در حالی که فقط سه عضو شورا ربیعی، پایین محلی و پزشکپور از این درخواست دفاع کرده و بقیه اعضا حرف داشتند.
** تعدادی از جوانان اصلاح طلب سر نبش پاساژ آریا واقع در خیابان شالیکوبی گرگان ستاد زدند . گفته می شود مبلغ اجاره این مکان میلیون ها تومان می شود و معلوم نیست این پول از کجا آمده است.
** حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح فردا وارد فرودگاه بین المللی گرگان می شود و از همان جا تا استادیوم آزادی گرگان واقع در خیابان پاسداران مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
** گفته می شود به دهیاران در شهرهای مختلف استان گفته شده تا با هزینه دهیاری حداقل 10 تا 20 نفر را با لباس محلی و تامین وسیله نقلیه و ناهار آنان به گرگان بیاورند .
** شنیده شده که کارمندان ادارات هم برای ایجاد حضوری حداکثری در مراسم استقبال و دیدار عمومی شرکت جدی (!) داشته باشند .
** وطنی مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز اعلام کرده مدارس گرگان صبح فردا تعطیل نیست ، اما آموزش و پرورش گرگان طی نامه ای به کلیه آموزشگاه های مقطع متوسطه اعلام کرد که دانش آموزان در نوبت صبح می توانند با اخذ رضایت والدین در استقبال شرکت داشته باشند .
** گفته می شود به مغازه هایی که در مسیرهای اعلام شده در محدودیت ترافیکی قرار دارند عنوان شده که تا پایان مراسم دیدار عمومی بسته باشند .
** گویا با آمدن روحانی گروه های مختلف ، غلطک ها و لودرها و … در شهر راه افتادند و معابر زیادی در شهر ایجاد شده است ؛ ای کاش احتمال آمدن حسن روحانی هر روز وجود داشته باشد تا چرخ توسعه و عمران شهر همواره و مداوم بچرخد .
** شهردار گرگان طی دو روز توانست یک فلکه جدید در گرگان نبش کارخانه شیر پاستوریزه خلق کند ؛ البته این از شهرداری که 27 سال تجربه کاری دارد بعید نیست . همچنین بنری جلوی شهرداری نصب شده که طی آن مردم کوی طهماسبی و چوب بری از شهردار گرگان تشکر کردند . ( خودمونیما عجب آدم زرنگیه این حسین صادقلو )
** کلیه بلوارهایی که در مسیر تردد هیئت دولت و رستورانها و مهمانها و … بودند با رنگ سبز و سفید رنگ آمیزی و تمیز شدند جای تشکر از همه زحمت کشان در مموعه شهرداری گرگان وجود دارد .
** گویا گفته شده در مراسم استقبال رئیس جمهور و دیدارهای عمومی و اختصاصی فقط از تصاویر حضرت امام ، مقام معظم رهبری و دکتر روحانی رئیس جمهور استفاده شود .
** برخی هنرمندان گرگانی پیشنهاد دادند که وقتی دکتر حسن روحانی به مصلی گرگان می رود بر سر قبر استاد محمد رضا لطفی هم فاتحه ای بخواند (!)
** تلاش و فعالیت مجموعه روابط عمومی استانداری گلستان در فراهم نمودن مقدمات سفر بسیار مهم و قابل توجه بود . از برقراری ارتباط با رسانه های مختلف استان تا راه اندازی سامانه سامد و سنگ تمام صدا و سیمای مرکز گلستان برای کاروان تدبیر و امید .
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا