خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سحر قریشی در مسیر اشتباهی گام برداشته است

روزنامه جام جم نوشت: دغدغه اصلی برخی هنرمندان این است که به هرشکل ممکن روی خط خبرها و توجهات باشند. اگر این توجه با رفتارهای درست و انسانی به‌دست نیامد یا میزان مصاحبه‌ها و عکس‌های مختلف با لباس‌ها و تیپ‌های عجیب و غریب جوابگو نبود، دامن زدن به خبرهای زرد و شایعات به صورت خودخواسته یکی از این راه‌هاست. راهی که به نظر می‌رسد سحر قریشی در این زمینه از پیشقراولان است.

اگر به یاد داشته باشید، صحبت‌ها و شایعات درباره ارتباط او با یکی از بازیکنان فوتبال کشور مدت‌ها به گوش می‌رسید و کار تا جایی پیش رفت که عکس‌هایی از این دو نفر منتشر شد و خانم بازیگر بدون این‌که به‌صورت مستقیم حرفی در این زمینه بزند تا مدت‌ها سوژه خبرهای زرد بود.

از این شایعات درباره او و چند بازیگر دیگر هرچند وقت یک‌بار به گوش می‌رسد. حالا او یک گام بزرگ‌تر(از نظر منفی) در این زمینه برداشته است و انتشار فیلمی‌ کوتاه از او در یک ویلا هنگام درست کردن آتش به شایعات تازه و داغی درباره ارتباط میان او و یک خواننده(امیر تتلو) دامن زده است.

این خواننده که نقطه جوش و اوج حاشیه‌سازی، هتاکی و جنجال است در سال‌های اخیر از هر راهی برای مشهورترشدن استفاده کرده‌است. گرچه همه تلاش‌های این خواننده که در خارج از کشور مقیم است برای دمیدن در آتش سایت‌های شرط‌بندی است که او نیز از مبلغان آنهاست.

کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر می‌تواند بهترین خبر برای دو گروه باشد؛ یکی ادمین‌های کانال‌ها و صفحاتی که کارشان اخبار زرد و بی‌مایه است و دیگری افراد پشت‌صحنه فعال در عرصه شرط‌بندی و قمار.

ما کاری به قدرت بازیگری، سواد هنری و شخصیت فردی خانم قریشی نداریم و آرزو داریم که او هرچه زودتر در این مورد موضع بگیرد و به شایعات پایان دهد و نامش را از کنار نام این خواننده بدنام و حاشیه‌ساز خارج کند اما به هر حال او باید بداند به‌عنوان عضوی از جامعه هنری ایران که در فضای جمهوری اسلامی‌ فعالیت می‌کند، نمی‌تواند هر خط قرمزی را بشکند و به هر خاشاکی بچسبد تا نامش را در سر خط خبرها باقی نگه دارد.

در سال‌های اخیر برخی بازیگران سینمای بدنه ایران حساب خود را از جامعه هنری کشور جدا کرده‌اند و به دامن سایت‌های شرط‌بندی و جنجال‌سازی با استفاده از بی‌اخلاقی بی‌حد و مرز درغلتیده‌اند.

این گروه از هنرمندان عملا دیگر هنرمند نیستند بلکه وسیله‌ای برای پول‌سازی از طریق صنعت جلب توجه رسانه‌های زرد شده‌اند.

سحر قریشی به‌عنوان بازیگری که در سینمای بدنه ایران محبوبیتی دارد اگر بخواهد راه همان افراد را دنبال کند، دیگر باید با سینمای ایران خداحافظی کند.

ممکن است بتوان از تتمه محبوبیت ناشی از بازی در چند فیلم سینمایی چند صباحی بهره برد اما این توجهات روزی که خیلی دور نیست ته می‌کشد و آن وقت دیگر پشیمانی سودی ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا