خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن هاشمی: با جهانگیری رایزنی داشتم و به من گفتند ثبت نام کنید

محسن هاشمی رفسنجانی گفت: من با آقای جهانگیری رایزنی داشتم و به من گفتند ثبت نام کنید.

به‌گزارش فارس، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با محکوم کردن حملات اسرائیل به فلسطین اظهار کرد: جامعه ایران در وضعیت دشواری قرار دارد و وضعیت بسیاری از مردم مختل شده است و این در حالی است که ایران از نعمت های بسیاری برخوردار است و ما باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه ملت ایران جنگ اقتصادی سختی را تحمل کردند اما با تمام فشارها امیدهای برای پایان این تحریم ها ایجاده شده زیرا تحریم کنندگان به شکست فشار حداکثری اعتراف کردند و باید گفت این وضعیت به اتمام جنگ تحمیلی شباهت دارد با این تفاوت که ما در حوزه های دیگر وضعیت بهتری داریم.

هاشمی تصریح کرد: در دوران آیت الله هاشمی با شعار سازندگی بسیاری از مشکلات حل شد و این روند در مقطع فعلی نیز امکانپذیر است و برنامه ما با عنوان دولت رفاه و عدالت طراحی شده است و من فکر می کنم ما باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشیم تا بتوانیم در کوتاه مدت مشکلات را برطرف کنیم و به رشد لازم برسیم و در این راستا رانت زدایی و برقراری عدالت را اولویت خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در دولت رفاه و عدالت به دنبال ارتقای جایگاه ایران در عرصه بین الملل هستیم.هاشمی در پاسخ به سوالی پیرامون ائتلاف اصلاح طلبان و ثبت نام علی لاریجانی در انتخابات گفت: ما نسبت به انتخاب گزینه اصلح بعد از تایید صلاحیت ها اقدام می کنیم.

هاشمی درباره کناره گیری به نفع جهانگیری اظهار کرد: من با وی رایزنی داشتم و به من گفتند ثبت نام کنید.

وی با بیان اینکه از نظر شورای نگهبان در مورد تایید صلاحیت ها تبعیت خواهیم کرد، تصریح کرد: بنده به عنوان یک اصلاح طلب میانه رو فعالیت سیاسی خود را انجام می‌دهم.

هاشمی با بیان اینکه درباره نامزدهای دیگر اظهار نطر نمی کنم، تاکید کرد: بعد از اعلام اسامی نامزدهای نهایی درباره گزینه ها صحبت خواهیم کرد.

وی با ابیان اینکه برای رشد کشور طبق برنامه ششم تصریح کرد: ما برای تحقق این وضعیت نیازمند ارتباط با همسایگان هستیم از این رو منش آیت الله هاشمی یعنی تنش زدایی را در دستور کار خود قرار خواهم داد.

وی درباره توافق برجام تاکید کرد: این ترامپ بود که توافق برجام را برهم زد اما ما برای حل برخی از مشکلات به مذاکرات نیاز داریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا