خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحلیلگر سوپر انقلابی: مجلس فعلی دستپخت حداد عادل است

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مجلس فعلی متأسفانه دست پخت آن جمعی بود که آقای حداد نیز در آن جمع حضور داشت. آنها اگر می خواستند افراد کارآمدتری را به مجلس بفرستند چرا چهار سال پیش این کار را نکردند؟ چرا مجموعه آقای حدادعادل در مقطع انتخابات ۱۳۹۸ بهترین ها را گزینش نکرد که حالا دچار این مشکل شدند؟مجلس فعلی دستپخت حداد عادل است/ مردم از مجلس انقلابی راضی نیستند

محمدصادق کوشکی درباره میزان رضایت مردم از عملکرد مجلس یازدهم گفت: نمایندگان مجلس یازدهم می گویند «ما مصوبات و چاره اندیشی های خیلی خوبی داشتیم» اما اگر مبنای رضایتمندی مردم از مجلس را میزان تحقق شعارهای نمایندگان در انتخابات سال ۱۳۹۸ بدانیم، بخش قابل توجهی از آن وعده ها محقق نشد.

به گزارش نامه نیوز، مهمترین بخش های این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

  •  آقایانی که با آن شعارها وارد مجلس شدند، به شعارهای شان عمل نکردند،  اگر نمایندگان در انتخابات سال ۱۳۹۸ در وعده دادن های شان دقت می کردند، نارضایتی فعلی تا حد زیادی ایجاد نمی شد.
کوشکی

  • مجلس فعلی متأسفانه دست پخت آن جمعی بود که آقای حداد نیز در آن جمع حضور داشت. آنها اگر می خواستند افراد کارآمدتری را به مجلس بفرستند چرا چهار سال پیش این کار را نکردند؟ چرا مجموعه آقای حدادعادل در مقطع انتخابات ۱۳۹۸ بهترین ها را گزینش نکرد که حالا دچار این مشکل شدند؟
  • به نظر می رسد این دوره نیز شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دلیل سازوکار غلط تعیین نامزدها و بستن فهرست انتخاباتی، باز هم موفق نخواهد شد که افراد مناسبی را به مجلس بفرستد.
  • شاید فهرست های خیلی عالی در زمان انتخابات به میدان بیایند اما چون شورای ائتلاف سازوکار غلطی برای تعیین نامزد دارد، هر تلاشی هم انجام دهد باز نتیجه اش همین خروجی فعلی خواهد شد که در مجلس یازدهم شاهدش هستیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا