خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سجاد شهباززاده به استقلال پیوست ؟ بازگشت سه‌باره سجاد به خانه

استوری شبانه شهباززاده نشان از قطعی شدن انتقال وی به استقلال دارد. با وجود خبرهایی مبنی بر انتقال سجاد به پرسپولیس، احتمالا سجاد شهباززاده به استقلال پیوست

به گزارش انصاف ورزشی، به نظر می‌آید سجاد شهباززاده مهاجم چند فصل اخیر تیم سپاهان اصفهان با مدیران تیم استقلال به توافق رسیده است و فصل بعد برای بار سوم به تیم استقلال خواهد پیوست.

مهاجم اردبیلی اولین بار در سال 93 به استقلال پیوست و توانست عملکرد ویژه‌ای از خود نشان دهد اما جدایی او و حضورش در ترکیه اصلا به نفع او تمام نشد و حتی وی پس از بازگشت به استقلال در سال 96 هم عملکرد خوبی نداشت و نیم فصل از جمع آبی‌پوشان جدا شد.

اما رفتن سجاد به سپاهان برای او تولدی دوباره بود و توانست دوباره نام خود را سر زبان‌ها بیاندازد. حالا و در 33 سالگی و در حالی که خبر توافق وی با پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شده بود، گویا با مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر یعنی استقلال به توافق رسیده است و فصل بعد سومین مقطع حضور شهباززاده در میان آبی‌ها خواهد بود. شهباززاده با انتشار یک استوری شبانه در اینستاگرام خود به نوعی بازگشت به استقلال را اعلام کرده است.

سجاد شهباززاده به استقلال پیوست ؟ بازگشت سه‌باره سجاد به خانه
سجاد شهباززاده به استقلال پیوست

البته باید منتظر ماند و دید تیم استقلال که هنوز سرمربی فصل بعد خود را مشخص نکرده است، چه زمانی انتقال مهاجم سابق خود را تایید می‌کند؟

بیشتر بخوانید: سجاد شهباززاده رسما به استقلال بازگشت

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا