خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلالی: تاکنون برای مسائل مالی احضار هم نشدم، چه برسد به بازداشت

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی هرگونه بازداشت به دلیل مسائل مالی را تکذیب کرد و انتشار اینگونه اخبار را کذب خواند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، شب گذشته (چهارشنبه) خبری با مضمون بازداشت چندساعته کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به اتهام پولشویی و وساطت رییس مجلس برای آزادی وی در فضای مجازی منتشر شد.

در همان ساعات اولیه انتشار خبر مذکور، مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی گفت‌وگویی با فارس این موضوع را تکذیب کرد.

برای پیگیری علت انتشار این خبر به سراغ کاظم جلالی نماینده تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های محلس رفتیم.

وی در ابتدای گفت‌وگوی خود با فارس ضمن ابراز تعجب شدید از انتشار این خبر، گفت: از ابتدای عمرم تاکنون به یاد ندارم برای مسئله اقتصادی و مالی احضار شده باشم، چه برسد به بازداشت.

جلالی نحوه اطلاع خود از خبر دستگیریش را اینگونه بیان کرد «بنده شب گذشته که مصادف بود با شب میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه در حرم امام رضا (ع) بودم؛ دوستانی در انتهای شب انتشار این خبر را به بنده اطلاع دادند»

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعطیلات 2 هفته‌ای خانه ملت یادآور شد: من در هفته اول تعطیلات در مرکز پژوهش‌ها بودم و در انتهای هفته و ابتدای هفته بعد یعنی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به شاهرود آمدم.

وی اضافه کرد: شنبه هفته جاری به اتفاق مادرم با قطار به مشهد آمدیم و تا الان که با شما حرف میزنم در مشهد مقدس هستم.

نماینده مردم تهران در مجلس با باطل خواندن خبر دستگیریش و ابراز تاسف شدید برای منتشر کنندگان این خبر کذب اظهار داشت: از مراجع قضایی و امنیتی می‌خواهم که موضوع را به صورت جدی دنبال کنند زیرا با آبروی بنده بازی شده است.

جلالی این سوال را مطرح کرد که چرا باید وصله نچسبی مانند پول‌شویی را به من بچسبانند آنهم در حالی که من در هیچ فعالیت یا بنگاه اقتصادی حضور ندارم؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون برای مسائل مالی حتی در گذشته‌های دورتر هم احضار یا بازداشت نشده‌اید؟ گفت: به یاد ندارم برای مسائل مالی احضار شده باشم، چه برسد به بازداشت.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: ما سرباز نظام، انقلاب و رهبری هستیم و طبیعی است که در این مسیر مورد انواع و اقسام هجمه‌ها از نواحی مختلف قرار بگیریم.

جلالی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به ذکر نام آقای علی لاریجانی رئیس مجلس در این خبر آیا وی تاکنون واکنشی داشته است یا نه اظهار داشت: من نمی‌دانم آقای لاریجانی واکنشی نشان بدهد یا ندهد اما بنده طی یک هفته جاری هیچگونه تماسی با ایشان نداشته‌ام.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا