خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آقازاده بدهکار زمان احمدی نژاد، ممنوع الخروج است

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به پرونده شرکت رشد و بدهی یک میلیاردی یک آقازاده به هلال احمر در دولت احمدی نژاد گفت: این فرد ممنوع الخروج است، ضمن اینکه روزهای پایانی دادگاه‌ را سپری می‌کنیم.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سید امیر محسن ضیایی در حاشیه امضای تفاهم نامه با سازمان اموال تملیکی کشور که امروز (شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که کالا‌های قاچاقی که از این سازمان خریداری می‌شود، در بین چه کسانی توزیع می‌گردد، گفت: در وهله اول 20 هزار بسته غذایی میان نیازمندان در استان سیستان و بلوچستان توزیع می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این کالا‌ها به نیازمندان خارجی نیز تعلق می‌گیرد یا خیر؟، گفت: واگذاری اموال به نیازمندان خارجی نیازمند اخذ مجوزها و استانداردهای لازم از سوی صلیب سرخ است.

رئیس جمعیت هلال احمر در پاسخ به سوال دیگری در مورد بودجه هلال احمر گفت:‌ تا جایی که می‌دانیم دستور پرداخت بودجه از هیئت دولت به سازمان مدیریت و برنامه ‌ریزی رسیده است و اکنون نیازمند دستور رئیس این سازمان می‌باشد.

وی بیان کرد: دستور پرداخت 200 میلیارد تومان صادر شده و امیدواریم به زودی این مبلغ را به ما پرداخت کنند.

ضیایی در خصوص رقم برداشت شده از صندوق اضطراری جمعیت هلال احمر، گفت: سال گذشته بنا بر نیاز، مبلغ 50 میلیارد تومان از این صندوق برداشت کرده ایم.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده شرکت رشد و بدهی یک آقازاده به هلال احمر گفت: این پرونده از سوی دادستانی تهران به صورت ویژه رسیدگی می‌شود و ما در انتظار حضور حکم دادگاه هستیم.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: فعلا این آقازاده با حکم دادگاه ممنوع الخروج است و اجازه خروج از کشور را ندارد.

وی همچنین در مورد مرگ چند بیمار دیالیزی در خوزستان و ارائه خدمات همودیالیزی از سوی جمعیت هلال احمر به نیازمندان گفت:‌ طبق صحبت‌های انجام شده با وزارت بهداشت، ما آمادگی خود را برای پذیرش مسئولیت 60 درصدی خدمات همودیالیز کشور اعلام کرده‌ایم و اکنون منتظر تصمیم نهایی این وزارت خانه هستیم.

ضیایی با بیان اینکه هلال احمر وارد کننده، تولیدکننده و ارائه کننده تجهیزات و خدمات دیالیز در کشور محسوب می‌شود، گفت: اکنون در استان‌های سمنان و تهران خدمات همودیالیز از سوی هلال احمر ارائه می‌شود و ما آماده‌ایم تا در استان‌های دیگر نیز خدمات همودیالیز را یا در مراکز خود یا مراکز وزارت بهداشت ارائه کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا