خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شهریار مغانلو به پرسپولیس باز می‌گردد؟

تیم فوتبال سپاهان یک به یک در حال از دست دادن ستارگان خود است و در این میان شایعاتی مبنی بر بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس مطرح شده است.

سپاهان که فصل گذشته با تکیه به ستارگان پرشمار خود توانست فصل نسبتا خوبی از سر بگذراند، این روزها با جدایی سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر و سجاد شهباززاده، سه تن از موثرترین بازیکنان خود در فصل گذشته را از دست داده و حال خبر از جدایی یک ستاره دیگر رسیده است. اما آیا شهریار مغانلو هم پرسپولیسی می‌شود؟

بازگشت شهریار مغانلو به پرسپولیس

تیم فوتبال سپاهان که در فصل جاری حواشی متعددی را از سرگذراند، نهایتا و با پایان فصل شاهد جدایی محرم نویدکیا بود و هنوز که هنوز است با وجود مطرح شدن چند نام خارجی درباره سپاهان، هیچ گزینه‌ای مربیگری در سپاهان را نپذیرفته است.

این روزها سپاهان ضمن دغدغه مربی، باید نگران پرشمار بازیکنان موثری که قراردادشان به پایان رسیده هم باشد. تا به حال سجاد شهباززاده آقای گل لیگ، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی از این تیم جدا شده‌اند و قرارداد یاسین سلمانی و تنی چند از دیگر بازیکنان موثر تیم اصفهانی نیز به پایان رسیده است.

حتی شایعاتی درباره پیوستن گئورگی گولسیانی و امیدنورافکن به پرسپولیس مطرح شده است و با این اوصاف اوضاع سپاهان ممکن است برای فصل بعد بسیار پیچیده باشد. فراتر از این‌ها اما حالا خبر رسیده که شهریار مغانلو که از بهترین گلزنان سپاهان در لیگ داخلی و لیگ قهرمانان آسیا بود نیز قرار است به پرسپولیس بپیوندد.

مغانلو فصل قبل قراردادی سه ساله با سپاهان بسته بود اما گویا مذاکراتی برای جدایی از از جمع اصفهانی‌ها داشته است. البته گفته می‌شو که مغانلو از چند تیم عربی نیز پیشنهادهایی دارد. باید دید مغانلو نهایتا عضویت در پرسپولیس یا لژیونر شدن در لیگ‌های عربی را برمی‌گزیند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا