خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش محسن هاشمی به سخنان زاکانی درباره ی برادرش: ناجوانمردانه است

مهندس محسن هاشمي به اتهامات اخير زاكاني عليه مهدي هاشمي واكنش نشان داد.

فرزند ايت الله هاشمي رفسنجانی در گفتگویی با انتخاب در پاسخ به سخنان اخير زاكاني گفت : مناسب است ايشان، به همان كيفر خواست محرمانه مهدي هاشمي كه بصورت غير قانوني منتشر كرده اند، مراجعه كرده و ملاحظه كنند كه هيچ اتهامي مربوط به اين موضوع وجود ندارد و صحبت هاي ايشان ناجوانمردانه و نارواست.

وي ادامه داد: البته بر ما روشن نيست كه چرا ايشان بعد از يك سالي كه مهدي زندان خود را ميگذراند ، مجددا و با خيالي اسوده، چنين تهمت هايي كه قبلا به ناحق بيان كرده بود را دوباره تكرار مي كند.

محسن هاشمي در ادامه به زاكاني پيشنهاد داد تا “براي جبران خلافي كه با انتشار كيفر خواست مرتكب شده ، متن محاكمه و دفاعيات مهدي را نيز بصورت كامل منتشر كند تا حقيقت روشن شود”

محسن هاشمي با يادآوري نامه سال گذشته خود به زاكاني گفت: يكسال پيش ، بعد از توهين هاي ايشان به ايت الله هاشمي ، نامه اي سرگشاده اي براي اقاي زاكاني نوشتم كه جمله آخر آن را مجددا ياداوري ميكنم: “پس شما نيز قدر قدرت بدانيد و آنگونه عنان نفس نرانيد كه هنگام خروج از قدرت شرمنده خدا و خلقش بمانيد”

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعاً نمی فهمم منظور ایشان از این جوابیه چیست! اگر دفاعیاتی هست، شما خودتان چرا منتشر میکنید؟ مگر نه این است که این اتهامات به صورت علنی منتشر شده اند؛ پس قطعاً پاسخ شما نیز می تواند قانوناً علنی باشد. چرا از ایشان می خواهید منتشر کند؟ چرا خودتان پاسخ شفاف نمی دهید؟!! واقعاً نمی فهمم!

  2. بله جناب صادق؟قطعادرجریان دادگاه ومحاکمه مهدی هاشمی متن محاکمه ودفاعیات مهدی هاشمی وجودارد؟اما محرمانه ست علنی ودردسترس کسی نیست بخصوص خانواده هاشمی؟اگرنه منتشرمیشد،،،؟

    1. چرا محرمانه است؟ منبع شما چیست؟ درست است که بعضاً استانداردها دوگانه اند، اما دادگاهی که برگزار شده است، علی الاصول نباید مشکلی در انتشار اسنادش وجود داشته باشد. محرمانه تر از این همه اسناد و گفتگوها نیست که هر روز دارد منتشر می شود. واقعیت این است که اینطور دفاعیات کلی و تکراری رسانه ای از سوی اطرافیان ایشان، شائبه انحراف (اگر نگوییم جرم) را از جانب ایشان به ذهن متبادر می سازد. و الله اعلم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا