خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی اعتراض‌آمیز باشگاه تراکتورسازی به صداوسیما

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در نامه‌ای به مدیر شبکه سوم سیما خواستار پاسخگویی در مورد حضور امید عالیشاه در برنامه تلویزیونی شد.

به گزارش سایت باشگاه تراكتورسازی،‌ مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازى تبریز در نامه‌اى خطاب به مدیر شبکه سوم سیما خواستار پاسخگویى در خصوص حضور بازیکن این باشگاه در یک برنامه تلویزیونى بدون هماهنگى با مسئولان باشگاه متبوعش شد. متن این نامه بدین شرح است؛

«برادر ارجمند جناب آقای دکتر پورمحمدى، مدیریت محترم شبکه سوم سیما

سلام علیکم، با صلوات بر محمد و آل محمد ، احتراماً به استحضار می‌رساند متأسفانه در مسابقه اخیر دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران بدون اطلاع و هماهنگی توسط یکی از برنامه‌های فوتبالی سیما از امید عالیشاه بازیکن باشگاه تراکتورسازی دعوت به عمل آمده و این بازیکن نیز در اقدامی غیر حرفه‌ای و نامتعارف همزمان با انجام مسابقه تیم تراکتورسازی در رسانه ملی مشغول تحلیل بازی دو تیم پایتخت به‌عنوان کارشناس حوزه تیم فوتبال پرسپولیس بوده است!

در خصوص این رفتار غیرحرفه‌ای با بازیکن خاطی برخورد لازم صورت می‌گیرد، اما سؤال اینجاست که شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران چگونه بدون اطلاع باشگاه اقدام به دعوت از یک بازیکن در سطح فوتبال حرفه‌ای نموده و ملاحظات همچنین قواعد موجود در این حوزه را نادیده می‌گیرد؟

اینجانب از جنابعالی تقاضا دارم نسبت به انجام برخورد مقتضی با عوامل مؤثر در این رویداد همچنین ارائه پاسخی شایسته به مردم شریف آذربایجان و هواداران تراکتورسازی که حرکت عوامل برنامه فوق الذکر و همچنین امید عالیشاه را توهین آشکار به باشگاه محبوب و پرهوادار تراکتورسازی تلقی نموده‌اند اقدام فرمایید.

مصطفی آجورلو
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا