خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رقم قرارداد یحیی گل محمدی لو رفت؛ روزی 55 میلیون دستمزد سرمربی سرخ‌ها

رقم قرارداد یحیی گل محمدی با اعلام مدیرعامل تیم پرسپولیس برای دوسال حدود 40 میلیارد تومان است. رقمی که باعث می‌شود به یحیی لقب مربی با قرارداد نجومی را داد.

به گزارش انصاف ورزشی، بدون شک باید گفت که یحیی گل محمدی با وجود شکست در رقابت فصل پیش با استقلال فرهاد مجیدی، یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران است اما همواره رسانه‌ها از رقم بالای قرارداد یحیی گل محمدی حرف میزنند و بسیاری معتقدند با وجود شایستگی‌های بسیارش رقم‌هایی بیش از ظرفیت اقتصادی فوتبال ایران دریافت می‌کند.

البته بررسی و تحلیل رقم‌هایی که در فوتبال ایران جا به جا می‌شود نیاز به تامل و کارشناسی بیش از این‌ها دارد؛ با این وجود تایید تلویحی رقم قرارداد یحیی گل محمدی توسط رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، با واکنش‌های بسیاری رو به رو شده است.

نقل و انتقالات لیگ برتر | یحیی گل محمدی کدام بازیکنان را می‌خواهد؟

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا ادامه همکاری با گل محمدی به رقم قرارداد او که گفته می شود حدود ۴۰ میلیارد است ربطی دارد، گفت: «انقدر نیست شاید هم همینقدر باشد یعنی کمی کمتر است اما ربطی ندارد. او اعلام کرد حاضرم بدون اینکه وجهی از باشگاه بگیرم بروم.»

چنین اظهار نظری بدین معناست که رقم قرارداد یحیی گل محمدی تقریبا همین 40 میلیارد برای دو سال است یعنی سرمربی سرخ‌ها حدودا روزی 55 میلیون دستمزد دریافت می‌کند. رقمی که می‌توان از آن با اصطلاح نجومی یاد کرد.

البته گفتنی است باشگاه پرسپولیس ساعتی پس از این مصاحبه بیانیه‌ای منتشر کند و اعلام کرد:

«اظهارنظر مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به مجری برنامه اشاره به مبلغ قرارداد سرمربی تیم در بازه زمانی سه ساله بود که دو سال از قرارداد آقای گل‌محمدی مانده است اما در رسانه‌ها عنوان شده این مبلغ مربوط به دو سال است که بدینوسیله این موضوع اصلاح می‌شود.»

انتهای پبام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا