خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ قطعی شد

انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ قطعی شد تا مهاجم سنگالی پس از سالها حضور در آنفیلد راهی آلمان شود و برای باواریایی‌ها توپ بزند.

به گزارش انصاف ورزشی، سادیو مانه مهاجم 30 ساله سنگالی پس از طی کردن یک دوره درخشان در باشگاه لیورپول به زودی بایرن مونیخ آلمان خواهد پیوست. ساعاتی قبل این انتقال رسما تایید شد.

مانه که در خانواده‌ای فقیر در سنگال به دنیا آمد، خیلی دیر و در 18 سالگی فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد اما خیلی زود ترقی کرد و تا امروز در تیم‌های متز، سالزبورگ، ساوتهمپتون و لیورپول عملکرد درخشانی داشته است. این مهاجم سنگالی حالا پس از فتح همه‌ی جام‌های داخلی انگلیس و همچنین فتح تمامی رقابت‌های بین المللی معتبر باشگاهی با لیورپول، راهی اف سی بالیوود می‌شود تا با بایرن شرایط جدیدی را تجربه کند.

انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ قطعی شد
انتقال سادیو مانه به بایرن مونیخ قطعی شد

«طرفداری» در باب این انتقال نوشت:

«به گزارش پل جویس، خبرنگار نزدیک به لیورپول، بر اساس توافق دو باشگاه بایرن مونیخ 27.5 میلیون پوند (32 میلیون یورو) به باشگاه انگلیسی می پردازد و 7.6 میلیون پوند نیز به عنوان پاداش در معامله گنجانده شده است. 5 میلیون پوند از این بندهای پاداش مربوط به تعداد بازی های مانه در پیراهن تیم جدیدش و 2.6 میلیون یورو دیگر نیز مربوط به دستاوردهای فردی و تیمی خواهد بود. این یعنی باشگاه آلمانی حداکثر 35.1 میلیون پوند (41 میلیون یورو) برای وینگر سنگالی می پردازد.

کریستین فالک، خبرنگار نزدیک به بایرن مونیخ نیز ضمن تایید مبلغ پایه 32 میلیون یورو گزارش داد 6 میلیون یورو از 9 میلیون یورو پاداش گنجانده شده در معامله قابل دستیابی است اما دستیابی به 3 میلیون یوروی دیگر دشوار خواهد بود (توپ طلا ، قهرمانی در لیگ قهرمانان). »

حال باید دید سادیو مانه که به تازگی با تیم ملی سنگال نیز پس از قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا، به جام جهانی 2022 قطر نیز راه یافته است، در آلمان و تیم بایرن مونیخ موفق می‌شود یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا