خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال دالاس موریکس گلدن استیت واریرز 28 اردیبهشت 1401

دالاس و وریرز امشب در اولین دیدار فینال کنفرانس غرب رویارو خواهند شد. پخش زنده بسکتبال دالاس موریکس گلدن استیت واریرز 28 اردیبهشت 1401 را با ما ببینید.

دو تیم گلدن استیت وریرز و دالاس موریکس امروز و از ساعت 5:30 صبح در فینال کنفرانس غرب و در اولین تقابل خود در این مرحله به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 28 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده بسکتبال دالاس موریکس گلدن استیت واریرز 28 اردیبهشت 1401

در شرایطی که گلدن استیت در نیمه‌نهایی موفق شد با نتیجه مجموع 4 بر 2 از سد ممفیس گریزلیزی بگذرد که رده دوم جدول را در فصل عادی کسب کرده بود، دالاس هم با تکمیل شگفتی، فینیکس قدرتمند، پرستاره و صدرنشین کنفرانس را در بازی هفتم شکست داد و با نتیجه مجموع 4 بر 3 پیروز شد تا به فینال کنفرانس برسد.

دو تیم گلدن استیت و دالاس در مرحله پیش نیز به ترتیب با نتایج 4 بر 1 و 4 بر 2 بر دنور ناگتس و یوتا جز پیروز شده بودند. گلدن استیت در طول فصل عادی NBA با کسب 53 پیروزی و 29 شکست سوم شده بود و دالاس با 52 پیروزی و 30 شکست به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفته بودند. برای تماشای پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 28 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده دالاس موریکس گلدن استیت وریرز 28 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا