خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حتی سعید قاسمی از رئیسی انتقاد کرد

سردار سعید قاسمی خطاب به رئیس دولت سیزدهم گفت : شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟ شما شش ماه پیش در اندیکا گفتید باید بشود. چرا نشد؟ چرا دروغ می گویند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سعید قاسمی در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت در حسینیه جماران با حضور سیدحسن خمینی و ابراهیم رئیسی گفت:

جناب رئیسی شما می دانید ما به شما ارادت دارید. جنس جنابعالی و بر و بچه های جوراب سوراخ با آنهایی که دولت را تحویل گرفتید بسیار فرق دارد. جنسا با آنها فرق دارید. برای همین اسمشان را جهادی می گذارند. الان دما در اندیکا ۵۲ درچه است و آدم پوست می اندازد برای ملتی غارنشین کار کند. مردم در اندیکا در غار هستند.

رهبر هم فرمودند اگر همین یک عبرت باشد که تکیه به غرب شود این، همین یک عبرت ما را بس است. آقا محترمانه گفتند تکیه به غرب می شود آن و روی پای خود ایستادن می شود این.

چه کنیم؟ اندوه دل نگوییم الا یک از هزاران. چطور باید صحبت کنیم ما در این نهضت یک میلیون مسکن که گفتید ما میتوانیم در بخشی از نهضتی که شما علمش را بلند کردید بخشی از دغدغه شما را حل کنیم. چرا وزیر محترم می گوید ما باید از ترکیه و چین آدم بیاوریم که بتوانیم؟ چطور ما جهادگران ثابت کنیم می توانیم؟

شما گفتید باید خانه های لاستیکی در چابهار جمع شود. چرا نشد؟

جناب رئیسی آمدید در اندیکا فرمودید که بشود الان به دروغ اعلام کردند ۴۰۰ واحد آماده کردیم تحویل دادیم بهشان گفتم نگید این مدل دروغ‌ها برای دولت های قبل بود؟ چرا دروغ می گویند؟

چرا جهادی ها را حساب نمی کنند؟ استاندار محترم می گوید ما برای شما ردیف بودجه نداریم. لذا برو.

جناب رییسی هشت ماه از زلزله گذشته و یک ریال نه از دولت و نه از عزیزان طلب نکردیم.مردم خوب و شریف ۱۵ میلیارد کمک کردند. پولی که مردم جمع کرده بودند برای زلزله را آقاجان گفتند برو سعید قاسمی دیوانه را پیدا کن و این پول را به او بده.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا