خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«تلاش دولت این بوده که بازداشتی‌ها خیلی سریع آزاد شوند»

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: از تعداد بازداشتی‌های معترضان به حجاب اطلاعی ندارم اما می‌دانم پس از حوادث دی ماه، تلاش دولت بر این مدار بوده است که تعداد بازداشتی‌ها کاهش یابد و بازداشت‌ها نیز موقت باشند و افراد خیلی سریع آزاد شوند.

معصومه ابتکار در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اتهامات وارد شده به وی از سوی رسانه‌های اصولگرا درباره پرونده فعالام محیط‌زیست گفت: متاسفانه اتهام‌زنی و تخریب در فضای رسانه‌ای بسیار شده و این موضوع، جای تاسف بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه حتما این موضوع را مورد پیگیرد حقوقی و قضایی قرار می‌دهد، اظهار داشت: اتهام‌زنی‌ها و تخریب‌هایی که از سوی برخی از رسانه‌ها صورت می‌گیرد نشاندهنده اضمحلال اخلاقی است که جای تاسف بسیاری دارد. البته تاسف بیشتر ناشی از این است که این امر توسط کسانی صورت می‌گیرد که مدعی دینداری و اخلاق‌مداری هستند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: متاسفانه آنها چیزهایی را مطرح می‌کنند که اثبات نشده و واقعیت هم ندارد. مورد اخیر مطرح شده نیز یکی از صدها اتهام غیرواقعی و تخریبی است که علیه اعضای دولت تاکنون مطرح شده است. من امیدوارم این مسائل روشن شود و همه به چارچوب قانون و اخلاقیات بازگردیم.

ابتکار در پاسخ به این سوال که آیا از تعداد بازداشتی‌ها و وضعیت دختران معترض به حجاب اطلاعی دارید؟ تصریح کرد: از تعداد بازداشتی‌ها اطلاعی ندارم اما می‌دانم پس از حوادث دی ماه، تلاش دولت بر این مدار بوده است که تعداد بازداشتی‌ها کاهش یابد و بازداشت‌ها نیز موقت باشند و افراد خیلی سریع آزاد شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا