خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت «متوهم بزرگ» از رضا پهلوی

بهمن احمدی امویی و عبدالله مومنی، از زندانیان سابق سیاسی، به موضع اخیر مجید توکلی، فعال سابق دانشجویی را که از رضا پهلوی، فرزند شاه سابق، حمایت کرده، انتقاد کردند و با اشاره به رفتارهای گذشته‌اش، توکلی را فردی متوهم خواندند.

به گزارش انصاف نیوز، بهمن احمدی امویی در توییتر نوشت: «در زندان با تبختر گفت تا حالا سوار دوش مردم شدی؟! خیلی کیف می‌ده. من یک بار شدم و دوباره هم می‌شم. از روی دوش همین مردم آزاد خواهم شد. حالا اون نشد، می‌خواهد هر طور شده دوباره سوار دوش مردم شود. خیلی به‌اش حال داده. جامعه پر است از این متوهم‌ها».

عبدالله مومنی هم توییت کرد: «در زندان در سال ۱۳۸۹ زمانیکه حدود کمتر از ۲۵ سال داشت همزمان با ادعای معجزه هزاره سوم؛ ایشان ادعای نوشتن مانیفستی برای اداره جهان داشت.
توهم در سیاست و ادعای خودحق پنداری و خود مطلق پنداری و توهم رهبری بزرگترین آسیب سیاست امروز است.
امروز متوهم بزرگ رسما از رضا پهلوی حمایت کرد».

اکانت «میرحسینیم» هم یکی از اکانت‌هایی بود که به موضع اخیر توکلی انتقاد کرده است: «بلاخره پس از كش و قوس هاي فراوان، سردمدار فرقه ابتذال شر رسما با رضا پهلوي بيعت كرد. پشت پرده آن قلم فرسايي‌ها در تخريب جنبش‌ها و كنشگران اجتماعي هم همين بود بركشيدن شازده‌اي كه شلوارش را نمي‌تواند بالا بكشد».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تقریبا در سیاست و حکومت هیچ کس کاملا سفید و پاک نیست اما حداقل از نظر فرهنگی، اقتصادی و تا حدی اجتماعی پهلوی کارنامه بهتری داره
    کسی منکر اعدام دکتر فاطمی و خسروگلسرخی نیست اما…..
    جناب نوری مجید توکلی هم مثل شما نظرش رو بیان کرده

    4
    1
  2. سلام- اوضاع کشور به جایی رسیده که برای برون رفت از آن به یک تخته پاره هم بچسبیم ، عاقلانه است- حالا اگر یک کشتی در ظاهر لوکس هم باشد چه بهتر !

    1
    1
  3. موفقیت شاهان گذشته مثل کوروش،داریوش ،خشایار،خسرو،شاپور،اردلان،ارشک،شاه عباس، شاه اسماعیل ،سلطان محمود،آغا محمد خان ،باعث ایجاد استقراء تام در ذهن ایرانیان شده که سلطنت ،دیکتاتوری و خودکامگی امر ضروری در این کشور است و جایگزینی هم ندارد .متاسفانه روشنفکران چون این حیطه را پیش پا افتاده فرض کردند برای اصلاح آن اقدامی نکردند

    1
    1
  4. درود بر شرف مجید توکلی
    شما اصلاح طلبان صد مرتبه از اصولگرایان در دروغگویی و لجن پراکنی بدترید، در قدرت نیستید اینطور رذیلانه کسی را که انقدر برای وطن هزینه داده و یک زمانی خودتان کلی در وصفش قلم فرسایی میکردید حالا که برخلاف نظر شما اعتقادات سیاسی خود رو بیان کرده دارید تخریب میکنید ولی مطمئن باشید نتیجه کاملا عکس هدفتون میگیرید

    1. با سلام با شرف او بی شرف می فهمی که مشخص می شود وقتی که شیپور جنگ به صدا درمیاید والا این کلمه تلویزیون های ماهواره‌ای معاند و ضدانقلاب هست که مدام به هم دیگر میگویند درود بر شرف ات تو وطن پرستی پس درود بر شرف ات با شرف آره شرف در میدان جنگ و دفاع از کشورت و ناموس ات معنا پیدا میکند نه امنیت کشور و آسایش مردمانش را هر دو سال یک بار به خطر بیندازید یا در خیابان های کشور های خارجی و غربی از آمریکا و اتحادیه اروپا و انگلستان بخواهید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که میعادگاه و معراج هزاران شهید عزیز و عاشق وطن هست را در لیست تروریستی قرار بدهند و یا مردم کشور عزیزم را تحریم کنند و یا بخواهید به ایران حمله نظامی انجام دهند بله فرقی باشرف و بی شرف اینجا مشخص می شود درست لبه تیغ

  5. باسلام هزینه درست کرده شما برعکس می کنید چه هزینه به وطن دادن هشت سال دفاع مقدس در مقابل دنیا غرب و شرق جنگیدند یا چهل ساله روی تخت آسایشگاه ثارالله مانند تمام گوشت تنش همه ریخته یا روزی صدبار نفسشان میگیرد هر بار میرود اون دنیا برمیگردد یا بخاطر وطن رفتن بعداز چهل سال بجز یک پلاک هیچ ازش نه آمد … توی هر کشوری بخواهی اغتشاشات درست کنی و به مقدسات ملت اهانت و توهین بکنی گردان آدم را می‌شکند این فقط برای کشور ما هم نیست در صورتی که در کشور ما با این که سال ۱۴۰۱ هرچه دستان می آمد کوتاهی نکردید به بچه شیرخوار و مادرش هم رحم نکردید و آتیش زدید به شهدا مظلوم و سرافراز هم رحم کردید نمونه‌اش هم در شهر اراک بود بازهم با شما ها کنار آمدند … کسی را که برای وطن اینقدر هزینه داده عجب ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا