خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس‌جمهور وارد اهواز شد

رییس‌جمهور کشورمان به منظور انجام سفری سه روزه به خوزستان، دقایقی قبل وارد فرودگاه اهواز شد.
به گزارش ایسنا، این اولین سفر داخلی حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید است که جنبه عمومی دارد.
روحانی پیش از این به استان بوشهر نیز سفر کرده بود اما آن سفر تنها برای بازدید از مناطق زلزله‌زده استان بوشهر و فازهای در دست اجرای پارس جنوبی انجام شد و با دیدارهای عمومی همراه نبود.
پیش از این از سوی مقامات دولتی عنوان شده بود که سفر رییس دولت یازدهم جنبه تبلیغاتی ندارد و بدون مراسم سازمان‌یافته‌ای برای استقبال مردمی انجام می‌شود. در این سفر، حسن روحانی ضمن سخنرانی در جمع مردم خوزستان، با نمایندگان برخی اقشار و اصناف دیدار خواهد کرد و از برخی مناطق محروم استان خوزستان نیز بازدید می‌کند.
پیشتر محمدرضا صادق – مشاور رییس‌جمهور – در بیان جزئیات سفر رییس‌جمهور به خوزستان و تفاوت‌های آن با سفرهای استانی دولت قبل، گفت: جلسه هیات دولت در این سفر برگزار نمی‌شود، ضمن این‌که استقبال مردمی نیز در این سفر نخواهیم داشت.
وی تاکید کرد: این سفرها به آن شکل تبلیغاتی که پیشتر انجام می‌شد، مورد نظر دولت نیست؛ چراکه بحث حفظ کرامت مردم و توجه به اینکه دولت در خدمت مردم است، مورد توجه است.
مشاور رییس‌جمهور همچنین تاکید کرد: ما در این سفرها مصوبات چندصدتایی نداریم.
به گزارش ایسنا، بررسی مهمترین مسائل و مشکلات استان از قبیل تأمین آب شرب، تعیین تکلیف برخی اراضی کشاورزی، مشکلات رودخانه کارون و برخی طرح‌ها و پروژه‌ها، از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به خوزستان خواهد بود.
پرواز رییس‌جمهور به خوزستان به دلیل وجود مه غلیظ در آسمان اهواز با کمی تأخیر انجام شد.
در مراسم استقبال رییس جمهور کشورمان آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان‌، مقتدایی استاندار و نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی همچنین نمایندگان این استان در مجلس خبرگان رهبری حضور داشتند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا