خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ویروس ایمان‌کُش در آب زمزم؟!

به گزارش انصاف نیوز، «رضا بابایی»، پژوهشگر فرهنگی در یادداشتی تلگرامی نوشت:

آقای نادر طالب‌زاده، مجری برنامۀ راز در تلویزیون، در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس گفته است: آمریکا ویروسی ساخته است به نام «فان‌وکس» و آن را با همکاری عربستان و از طریق آب زمزم در مکه وارد بدن مسلمان‌ها می‌کند. این ویروس، ایمان و اعتقادات دینی را از بین می‌برد.

چند سؤال و پیشنهاد:

1. اگر می‌توان دین و ایمان مردم را با ویروس و میکروب نابود کرد، چرا برای تبلیغ دین و مبارزه با مفاسد اخلاقی، این همه هزینه می‌کنیم؟ بهتر نیست به جای کارهای علمی و تبلیغی و فرهنگی و رسانه‌ای و ارشادی و…، به آزمایشگا‌ه‌ها برویم تا واکسن این ویروس‌های لعنتی را بسازیم؟

2. اگر ما ناخواسته و ندانسته از این آب آلوده خوردیم و ایمانمان را از دست دادیم، تکلیف ما در آخرت چه می‌شود؟ ما را به جهنم می‌برند یا بهشت؟ تکلیف ما در دنیا چیست؟ بیمار محسوب می‌شویم یا گناهکار؟

3. چرا عربستان باید با آمریکا در آلوده کردن آب زمزم همکاری کند؟ اگر دین و ایمان مردم از بین برود که دیگر به حج نمی‌روند و عربستان زیان مالی می‌کند.

4. آیا آب‌های ایران را هم آلوده کرده‌اند؟ اگر آلوده کرده‌اند، چرا وزرات بهداشت سکوت کرده است و اگر آلوده نکرده‌اند، بفرمایید چرا این کار آسان و ساده و بی‌هزینه را با آب‌های ایران نکرده‌اند؟

5. بفرمایید آن دین و ایمانی که با ویروس دست‌ساز، دود می‌شود و به هوا می‌رود، چقدر ارزشمند است؟

6. اگر این ویروس آن گونه باشد که شما در این سخنرانی‌تان گفته‌اید، باید همه کسانی که در سال‌های گذشته از آب زمزم نوشیده‌اند، دین و ایمان خود را از دست داده باشند.

7. این ویروس، ضد اسلام است یا ضد همۀ ادیان و مذاهب؟ آیا ایمان مسیحی یا یهودی را هم سست می‌کند یا فقط دشمن اسلام و مسلمانان است؟ آیا می‌تواند میان مذاهب فرق بگذارد، یا شیعه و سنی و وهابی برای او یکسان است؟ اگر می‌تواند میان ادیان و مذهب فرق بگذارد، که انصافا باید به سازندگان آن جایزۀ نوبل داد؛ اما اگر قادر به تفکیک نیست، بفرمایید چرا عربستان باید آب زمزم را به میکروبی آلوده کند که به خود آنان هم رحم نمی‌کند؟

8. آیا نباید چنین اخباری نخست به تأیید مراکز مربوط و صالح برسد و سپس منتشر شود؟

9. از دو حال خارج نیست: شما یا مستندات خود را دربارۀ این ویروس در اختیار مسئولان سازمان حج و زیارت گذاشته‌اید یا نه. اگر هنوز این کار را نکرده‌اید، لطفا سریع‌تر اقدام بفرمایید؛ اما اگر نشان داده‌اید و آنان باور کرده‌اند و با وجود این، همچنان ایرانیان را به حج می‌برند، این سازمان، رسما سلاخ‌خانه است. چرا علیه سازمان حج و زیارت شکایت نمی‌کنید؟

10. شما در سخنرانی‌تان گفته‌اید که روزنامه گاردین، از این ویروس خبر داده است. خبری که در روزنامۀ گاردین آمده است، فروش آب‌های معمولی در عربستان به نام تقلبی آب زمزم است. اگر اشارۀ شما به خبری غیر از این است، لطفا متن انگلیسی آن را منتشر کنید.

11. برادر عزیزم، مگر رشته یا تخصص یا شغل شما سینما نبود؟ چه رابطه‌ای است میان سینما و ویروس‌‌پژوهی؟

12. آقای طالب‌زادۀ عزیز، معرکه‌گیری هم آدابی دارد. از آقای رائفی‌پور یاد بگیرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اين بابا احتمالا” خودش از اون آب نوشيده که به گفتن اين خزعبلات و مهمل گوئي مبتلا شده! البته ما نبايد جدي بگيريم چرا که لا علي المريض حرج! و اللهم اشف کل مريض.

  2. چرا دروغ پرا کنی میکنید ؟سند این دروغ شخصیه بنام رضا بابایی ؟اونم تو کانال تلگرام ؟اصلا این رضا بابایی کیه؟

  3. دلم به حال بي انصاف نيوز ميسوزد كه شرف خودشون رو با ريال معاوضه ميكنند .

    خبرگذاري پوپوليسم =بي انصاف نيوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا