خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمید مطهری سرمربی نساجی شد ؛ جدایی یار یحیی از پرسپولیس

حمید مطهری سرمربی نساجی شد تا پس از مدتها کار به عنوان دستیار در فوتبال ایران تجربه جدیدی را به عنوان سرمربی در لیگ برتر تجربه کند.

به گزارش انصاف ورزشی، حمید مطهری مربی 48 ساله‌ی ایرانی که در دو سه فصل اخیر در کنار یحیی گل محمدی هدایت تیم پرسپولیس را بر عهده داشت، سرانجام از این تیم جدا شد تا هدایت تیم نساجی مازندران را به عنوان سرمربی بر عهده بگیرد.

مطهری که دوران فوتبالش خیلی زود و با مصدومیت به پایان رسید، چندسالی است که در جایگاه دستیار اول یحیی گل محمدی نامی برای خود در مربیگری دست و پا کرده است. حمید مطهری البته دستی هم در ادای جملات خاص و به اصطلاح انگیزشی دارد که گهکاه موجب شوخی هواداران فوتبال با او می‌شود.

اما آن‌چیزی که هویداست استعداد خوب حمید مطهری در مربیگری است تا آن جایی که بسیاری نقش اورا در موفقیت‌های یحیی پر رنگ می‌دانند. حالا باید دید انتقال او به نساجی و تجربه هدایت یک تیم به عنوان سرمربی برای وی خوش یمن خواهد بود یا خیر.

حمید مطهری سرمربی نساجی شد ؛ جدایی یار یحیی از پرسپولیس
حمید مطهری سرمربی نساجی شد

خبرگزاری «تسنیم» در این باره نوشت:

«تیم فوتبال نساجی پس از قطع همکاری با ساکت الهامی‏، هفته‌های پایانی لیگ بیست‌ویکم را با حضور موقت اسماعیل اسماعیلی دستیار الهامی پشت سر گذاشت.

پس از پایان مسابقات لیگ مدیران این باشگاه با چند گزینه وارد مذاکره شدند که در نهایت حمید مطهری دستیار فصل گذشته یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به‌عنوان سرمربی جدید نساجی انتخاب شد.

حمید مطهری صبح امروز با حضور در دفتر باشگاه نساجی و توافق با مدیران این باشگاه قراردادش را امضا کرد.»

گفتنی است حالا باید دید دستیار اول یحیی در فصل پیش رو چه کسی خواهد بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا