خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ریکاردو ساپینتو گزینه جدید نیمکت استقلال

ریکاردو ساپینتو پرتغالی گزینه جدید نیمکت استقلال در فصل پیش رو است. برای آشنایی بیشتر با این سرمربی 50 ساله با انصاف ورزشی همراه باشید.

به گزارش انصاف ورزشی، پس از آن‌که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت پس از قهرمانی تاریخی و بدون شکست استقلال این تیم را به مقصد امارات و تیم الاتحاد کلبا ترک کند، اسامی زیادی در اطراف نیمکت آبی‌ها مطرح شد و حتی الکس نوری و جواد نکونام در آستانه بستن قرارداد با مدافع عنوان قهرمانی پیش رفتند اما به هرروی نیمکت آبی‌ها بعد از فرهاد همچنان خالی مانده است.

حالا اما نام ریکاردو ساپینتو به عنوان جدی‌ترین گزینه استقلال برای هدایت آبی‌ها در فصل تازه لیگ برتر مطرح شده است. این مرد 50 ساله سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی پرتغال در فاصله‌ی سال‌های 1994 تا 2001 را در کارنامه دارد و موفق به زدن 10 گل برای کشورش نیز شده است. ساپینتو همچنین به عنوان بازیکن با اسپورتینگ لیسبون تمام افتخارات داخلی را تجربه کرده است.

ریکاردو ساپینتو گزینه جدید نیمکت استقلال

اما ریکاردو در جایگاه مربیگری در سه قاره اروپا، آمریکای جنوبی و آسیا سابقه کار دارد و هدایت تیم‌هایی از کشورهای پرتغال، صربستان، یونان، عربستان، بلژیک، لهستان، برزیل و ترکیه را در کارنامه دارد و مهم‌ترین دستاوردش در دوران مربیگری قهرمانی در جام حذفی بلژیک به همراه استاندارد لیژ و نایب قهرمانی جام حذفی پرتغال به همراه اسپورتینگ لیسبون است.

درصد پیروزی ریکاردو ساپینتو در تمام دوران مربیگری خود حدود 43 درصد است.

حالا باید دید سرانجام سکان هدایت نیمکت استقلال تهران به دستان این مرد پرتغالی خواهد افتاد یا بازهم باید منتظر اتفاقات دیگری باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا