خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق استقلال با محسن آذرباد ؟ کاپیتان مس رفسنجان در آستانه آبی‌پوش شدن

توافق استقلال با محسن آذرباد می‌تواند خبر بسیار خوبی برای هواداران آبی باشد چراکه آذرباد یکی از بهترین بازیسازهای فصل پیش لیگ برتر بوده است.

به گزارش انصاف ورزشی، درحالی که استقلال هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده است و بسیاری از ریکاردو ساپینتو به عنوان جانشین فرهاد مجیدی یاد می‌کنند، مدیران این تیم در حال توافق با بازیکنان مدنظر خود برای فصل آتی هستند.

یکی از این بازیکنان که به نظر فاصله‌ای تا آبی‌پوش شدن ندارد، محسن آذرباد است. بازیکنی که کاپیتان تیم خوب مس رفسنجان در لیگ قبل بود و نقش پررنگی در عملکرد خوب این تیم داشت. حالا و در حالی که سعید صادقی نیز به استقلال نزدیک به نظر می‌رسد، توافق استقلال با محسن آذرباد می‌تواند نوید یک خط هافبک خلاق را برای مدافع عنوان قهرمانی بدهد.

توافق استقلال با محسن آذرباد ؟ کاپیتان مس رفسنجان در آستانه آبی‌پوش شدن

«خبرورزشی» در رابطه با انتقال محسن آذرباد به استقلال نوشت:

«در حالی که قرار است به زودی سرمربی جدید استقلال معرفی شود آبی‌ها در تلاش هستند تا توافق با بازیکنان مد نظر خود را نهایی کنند. بعد از سجاد شهباززاده استقلال دیروز با حامدی فر هافبک میانی تیم صنعت نفت به توافق رسید و قرا است قرارداد او به زودی امضا شود.

اما سومین بازیکنی که به استقلال بسیار نزدیک شده محسن آذرباد هافبک طراح تیم مس رفسنجان است. این بازیکن که در فصل گذشته با ارسال ۱۰ پاس گل جزو پاسورهای برتر لیگ بود امروز با آبی‌ها آخرین مذاکره خود را انجام داد و با استقلال به توافق رسید. هافبک میانی مس رفسنجان یک فصل با این تیم قرارداد دارد اما گویا طی مذاکراتی که با این تیم داشته برای جدایی به توافق رسیده است.

آذرباد احتمالا بعد از معرفی سرمربی استقلال قراردادش با این تیم را نهایی خواهد کرد تا سومین خرید آبی‌ها لقب بگیرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا