خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رستم قاسمی: مستاجران یک سال امکان تخلیه واحد را ندارند مگر در شورای حل اختلاف مطرح شود!

باشگاه خبرنگاران صدا و سیما نوشت : وزیر راه و شهرسازی گفت: تمامی قراردادهای اجاره در قالب بسته حمایتی جدید مستاجران به صورت یک ساله و خودکار تمدید می شوند.

رستم قاسمی گفت: امسال تمامی قرارداد های مستاجران به طور اتوماتیک تمدید می شود و سقف افزایش نرخ اجاره در تهران و سایر کلان شهرها ۲۵ درصد و در سایر شهرها ۲۰ درصد شده است.

به گفته وزیر راه و شهرسازی با این مصوبه یک ساله مستاجران امکان تخلیه واحد مسکونی خود را ندارند مگر آنکه موجر قصد فروش و یا تحویل واحد خود به فرزندش را داشته باشد که این موضوع در شورای حل اختلاف باید بررسی شود.

او می گوید: مستاجرانی هم که واحد مسکونی خود را تخلیه کردند شرایط را به گونه خواهیم کرد که در قرارداد جدید هم همان ۲۵ تا ۲۰ درصد نرخ اجاره افزایش یابد و ابزارهای نظارتی لازم را در این زمینه تهیه کرده ایم.

چندی پیش هم در شوراي سران سه قوه توصیب شد که برای کنترل بازار اجاره نرخ اجاره در تهران ۲۵ درصد و در سایر شهرها هم ۲۰ درصد تصویب شود‌.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سردار وزیر
    اولا- از امروز تمام مالکان قصد فزوش ملک را دارند یا برای سکونت فرزندشان احتیاج
    دوما- وقتی مستاجری ملک را تخلیه کرد ،هیچ صاحبخانه ای با مبلغ مناسب ملکش را اجاره نمی دهد
    سوما -از فردا دعوای مستاجر و مالک در محل و محاکم قضای افزایش و دیگر آبروی برای مستاجر نمی ماند و ایضا مالک (ناتوانی دولت در اقتصاد، باعث اختلافات بین مردم خواهد شد)
    چهارما- رها ک…………………………………………….بدون شرح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا