خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه یک تشکل دانشجویی دانشگاه شهرکرد درباره‌ی حواشی اخیر

تشکیلات مجمع اسلامی دانشجویان آزاداندیش دانشگاه شهرکرد در قبال مازاد تشخیص دادن ۱۷ هکتار از زمین‌های شرق این دانشگاه، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، متن کامل این بیانیه در پی می‌آید:

«امروز ۱۱ آبانماه ۱۴۰۲ خورشیدی روز اشغالگری سنگر علم و آزادی است که به راستی این نام زیبنده تقویم ماست. تعرض پی در پی به حیثیت دانشگاه و اصحاب دانش در کشوری که خود را با همین حربه در بایکوت اقتصادی حفظ کرده است مایه شرمساری‌ است.

روزی که ساحت مقدس علم در زیر چکمه‌های سفاهت پایمال گردیده و قانون‌شکنی ارگانی دولتی دستمایه‌ی هرج‌و‌مرج‌طلبان شده است.

حرمت دانشگاه به سخره گرفته شده، اعضای هیئت علمی مورد تعرض و خشونت قرار گرفته، و زبان غاصبان به تهدید دانشجویان آزاداندیش و وطن‌پرست گشوده شده است.

غصب زمین چه در فلسطین باشد و چه در شهرکرد قابل پذیرش نیست و دفاع از آن شرف و آزادگی می‌طلبد.

مجمع اسلامی دانشجویان آزاداندیش از چنین رفتار قانون‌ستیزانه و جاهلانه‌ای بسیار متاسف است. جنبش دانشجویی اعلام می‌دارد در برابر این زورگویی‌ها سکوت نخواهد کرد. از ارگان‌های حکومتی و مردمی نیز انتظار می‌رود در پاسداشت قانون جمهوری اسلامی همت کنند تا اعتماد ملی خدشه‌دار نگردد.

والسلام علی من اتبع الهدی»


پیام یک عضو هیات علمی این دانشگاه به انصاف نیوز هم در این باره به شرح زیر است:

«با سلام خدمت همكاران گرامی. امروز متاسفانه اعضاي هيات علمي، دانشجويان و اعضاي هيات رئيسه دانشگاه مورد حمله حفاظت مسكن و شهرسازي قرار گرفتند و با شوكر به آنها حمله شد و آسيب ديدند. قلب من به عنوان يك هيات علمي درد گرفت. در مواقعي ما روشنفكران جامعه هستيم و موقع انتخابات و مواقع حساس نخبگان محسوب ميشيم ولي الان بايد توسط خود ارگان‌هاي دولتي به ما حمله فيزيكي شود؟ به رييس دانشگاه توهين كنند؟ معاونين را شوكر بزنند؟ اعضاي هيات علمي را كتك بزنند؟ به دانشجويان اسيب بزنند؟ مسئولين كشوري و استاني بايد پاسخگو باشند. شأن وزارت علوم و دانشگاه را نابود كردند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برند قوه شکایت بیانیه می دند که چه کار کنیم کفش اهنین بپوش دانشجو برو قوه قضاییه شاید فردا در اینده نماینده مجلس شدی بزار حداقل مسائل قانونی را بلد باشی سیاسی باز فقط نباشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا