خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران و آمریکا 2 تیر 1401

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملتها به مصاف آمریکا می‌رود. پخش زنده والیبال ایران و آمریکا 2 تیر 1401 را با ما ببینید.

تیم ملی والیبال ایران که با شکست سنگین 3 بر 0 برابر بلغارستان میزبان، هفته دوم لیگ ملتها را بد آغاز کرده است،‌ امشب از ساعت 21:30 به وقت ایران به مصاف آمریکای قدرتمند می‌رود. پخش زنده والیبال ایران آمریکا امروز 2 تیر 1401 را با ما ببینید.

پخش زنده والیبال ایران و آمریکا 2 تیر 1401

در گروه مردان رقابت‌های لیگ ملتهای والیبال 2022، ۱۶ تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا در این رقابت‌ها حضور دارند. میزبانان هفته دوم رقابت‌ها، بلغارستان و شهر صوفیه و فیلیپین و شهر کویزون هستند.

والیبال ایران که با ترکیبی از جوانان راهی رقابت‌های سال جاری شده تا به حال عملکردی دور از انتظار داشته است. امروز در کنار 5 بازی دیگر هفته دوم، که می‌توانید پخش زنده آن‌ها را از صفحه پخش زنده والیبال لیگ ملتهای 2022 ببینید؛ بازی ایران و آمریکا نیز برگزار می‌شود که از این صفحه تقدیم حضورتان خواهد شد. پخش زنده والیبال ایران و آمریکا امروز 2 تیر 1401 را در ساعت شروع مسابقه یعنی 21:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر ببینید:

لینک 1: پخش زنده والیبال امروز 2 تیر 1401 ؛ ایران و امریکا (شبکه خارجی)

لینک 2: پخش زنده والیبال لیگ ملت ها 2022 ؛ ایران و آمریکا (شبکه ورزش)

بیشتر بخوانید: پیروزی بزرگ ایران برابر آمریکا ؛ اولین شکست آمریکا توسط شاگردان عطایی رقم خورد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. کلا تیمی برای دستگرمی به این مسابقات روانه کرده ایم که تقریبا زنگ تفریح دیگر تیم ها به شمار میاد. فقط خدا کنه این مسخره شدن ها و تحقیرهای پیاپی، دستکم دستمایه تشکیل تیمی بهتر با نتایجی پذیرفتنی در آینده قرار گیرد.

    4
    8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا