خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شقایق های خیره کننده در دشت لار

همشهری آنلاین نوشت: یکی از بزرگ‌ترین دشت‌های شقایق ایران در نزدیکی تهران و پارک ملی لار قرار دارد و وسعت دشت و گل‌های شقایق آن بسیار خیره‌کننده است.

 دریافت 17 MB

همشهری آنلاین – مریم ورشو:  اطراف تهران پر از جاذبه‌های طبیعی دیدنی است که در باورتان نمی‌گنجد. طبیعت بی‌نظیری که اگر آن را بشناسید دیگر لازم نیست در تعطیلات بار و بندیل خود را به‌ سمت نقاط شمالی کشور ببندید و وقت خود را در ترافیک هدر دهید.

یکی از همین جاها که با کمتر از ۲ ساعت رانندگی به آن می‌رسید پلور است. اگر از جاده هراز به سمت پلور حرکت کنید و مسیر پارک ملی لار را در پیش بگیرید نرسیده به این پارک با دشت وسیعی از شقایق‌های وحشی مواجه می‌شوید.

این دشت بی‌کران پر از شقایق‌های زیبایی است که گل‌های بسیار درشت مخملی دارد. بهترین فصل برای بازدید از این دشت نیز بهار و به‌ویژه اواخر خرداد تا اوایل تابستان است. دیدن این گل‌ها روح و جانتان را تازه می‌کند.

فقط مواظب باشید ردپایتان در این دشت به جا نماند؛ مثلا به خاطر گرفتن چند عکس یادگاری این گل‌های زیبا لگدمال یا چیده نشوند.

بعد از گشت‌وگذار در این دشت هم می‌توانید با اجازه محیط‌بانی وارد پارک ملی لار شوید. البته ناگفته نماند محیط‌بانی فقط از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور به شما اجازه بازدید از پارک ملی لار را می‌دهد.

اطلاعات بیشتر درباره پارک ملی لار را هم می‌توانید از لینک زیر بخوانید:

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا