خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارنظر لیونل مسی درباره‌ی خداحافظی از فوتبال

مهاجم بارسلونا هنوز به زمان خداحافظی‌اش از فوتبال فکر نکرده و نمی‌داند چه روزی این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لیونل مسی در مصاحبه با مجله FEF درباره جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نقش خود در تیم ملی آرژانتین، لالیگا و آینده اش صحبت کرد. مهاجم بارسلونا گفت: برزیل، آلمان و اسپانیا از بهترین‌های جهان هستند اما دیگر تیم‌ها نیز شانس قهرمانی در روسیه را دارند. بازی آسانی در جام جهانی وجود نخواهد داشت.

ستاره آرژانتینی درباره تیم ملی اظهار کرد: سه فینال (جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و دو کوپا آمه ریکا) را تجربه کردیم. انتظارات از ما خیلی زیاد است. ما برای قهرمانی تمام تلاشمان را می کنیم اما تنها روش برای رقابت و رسیدن به قهرمانی این است که کم کم در مسابقات پیشرفت کرد. امیدوارم بتوانیم لحظات زیبایی را در روسیه همچون برزیل تجربه کنیم اما این بار می‌توانیم یک فینال درخشان داشته باشیم.

مسی در مورد اسپانیا گفت: این تیم در مرحله مقدماتی خیلی خوب عمل کرد و بدون شک یکی از بخت‌های قهرمانی است. سطح بازیکنانش فوق‌العاده است و همیشه حریفی است که می‌تواند تیم‌های دیگر را شکست دهد. در برزیل بر خلاف پیش‌بینی‌ها خیلی زود حذف شد ولی در روسیه تا فینال رقابت خواهد کرد.

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در ادامه افزود: دوست دارم دوباره به فینال برسیم و اگر با اسپانیا در این مرحله رو به رو شویم بازی خاصی خواهد بود. سال‌هاست در این کشور زندگی کردم و بازیکنانش را به خوبی می‌شناسم. در تیم ملی اسپانیا دوستانی دارم. با این حال همیشه دوست دارم آرژانتین پیروز شود.

مهاجم بارسلونا در رابطه با لالیگا اظهار کرد: در این بازی‌ها تنها دو یا سه تیم برای قهرمانی رقابت نمی‌کنند. درست است که بارسلونا و رئال مادرید سال‌ها است برای قهرمانی رقابت می‌کنند اما مشاهده کردیم که اتلتیکومادرید نیز توانست در یک سال فاتح لالیگا شود و چند فصل برای قهرمانی رقابت کند. هر سال تیم های زیادی در بالای جدول حضور دارند که برای جام قهرمانی و حضور در رقابت های اروپایی تلاش می‌کنند.
مسی در مورد بازنشستگی‌اش گفت: نمی‌دانم تا چند سال می‌توانم به فوتبال خود ادامه دهم. پاسخ به این سوال سخت است. هیچ کس نمی‌داند حتی خود من! امیدوارم سال‌های زیادی در میادین حضور داشته باشم. هر روز تمایل من به بازی کردن بیشتر می‌شود. هنوز چالش‌های زیادی پیش رو دارم و دوست دارم عناوین گروهی بیشتری را فتح کنم و گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارم اما نمی‌دانم چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. شاید برای فکر کردن به این موضوع کمی زود باشد اما باید در نظر داشته باشم که روزی این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا