خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیروزی بزرگ ایران برابر آمریکا ؛ اولین شکست آمریکا توسط شاگردان عطایی رقم خورد!

پیروزی بزرگ ایران برابر آمریکا در ششمین بازی تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ ملت های والیبال 2022 با نتیجه 3 بر 0 رقم خورد.

به گزارش انصاف ورزشی، تیم ملی والیبال ایران امشب از ساعت 21:30 به وقت ایران به مصاف آمریکا رفت و در شرایطی دور از انتظار موفق شد با نتیجه 3 بر 0 این تیم قدرتمند را شکست دهد.

پیروزی بزرگ ایران برابر آمریکا

تیم آمریکا ار بهترین تیم‌های رقابت‌ها محسوب می‌شود که در 5 بازی پیشین خود هیچ شکستی نداشت و با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی بود.

جوانان ایران اما امروز خوش درخشیدند و تیم قدرتمند آمریکا را با نمایشی خیره‌کننده به زانو درآوردند. این اولین شکست آمریکا در این رقابت‌ها بود و تقریبا باید گفت خوش‌بین‌ترین هوادار ایران نیز روی پیروزی ایران آن هم در سه ست پیاپی حساب نمی‌کرد.

سروقامتان ایرانی در بازی امروز به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 29 بر 27 و 27 بر 25 پیروز شدند تا اولین شکست آمریکا در این رقابت‌ها رقم بخورد.

موثرترین بازیکنان ایران در بازی امروز، امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل نژاد و البته محمدطاهر وادی بودند که با اجرای بهترین نقشه‌های حمله در مقاطع حساس بازی اوضاع را به نفع ایران حفظ کردند.

باید دید آیا تیم ایران می‌تواند عملکرد درخشان امشب خود را در بازی‌های بعدی حفظ کند و به صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی امیدوار باشد یا خیر؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا