خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والیبال ایران و برزیل 3 تیر 1401

تیم ملی والیبال ایران امشب در هفتمین بازی خود به مصاف برزیل می‌رود. برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و برزیل 3 تیر 1401 با ما باشید.

تیم ملی والیبال ایران که شب گذشته با اقتدار و در سه ست پیاپی، امریکای شکست‌ناپذیر و قدرتمند را برای اولین بار در این رقابت‌ها شکست داد؛ امشب باید به مصاف برزیل قدرتمند برود. برای تماشای پخش زنده والیبال امروز ایران و برزیل 3 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده والیبال ایران و برزیل 3 تیر 1401

تیم ملی والیبال ایران که با نسل جدیدی از بازیکنان راهی رقابت‌های لیگ ملت های والیبال 2022 شده است،‌ در هفته اول 2 برد و 2 شکست به ترتیب مقابل چین،‌ هلند،‌ استرالیا و ژاپن کسب کرد و به هفته دوم رسید.

در آغاز هفته دوم عملکرد ملی‌پوشان برابر بلغارستان میزبان اصلا خوب نبود و در یک بازی یک طرفه، تیم ایران مغلوب میزبان شد. در بازی دوم اما با نوعی شگفتی‌سازی، ایران اولین شکست آمریکا در این رقابت‌ها را به این تیم در سه ست پیاپی تحمیل کرد.

ایران امروز در هفتمین بازی خود باید به مصاف برزیل قدرتمند و پرستاره و البته همیشه مدعی برود. باید دید آیا سروقامتان ایرانی می‌توانند مانند دیگر تیم آسیایی یعنی چین، برزیل را غافلگیر کنند؟

برای تماشای پخش زنده والیبال ایران و برزیل 3 تیر 1401 لیگ ملتهای 2022، در ساعت شروع بازی از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده والیبال لیگ ملت ها 2022 امروز 3 تیر 1401 ؛ ایران و برزیل (شبکه خارجی)

لینک 2: پخش زنده والیبال لیگ جهانی 2022 امروز 3 تیر 1401 ؛ ایران و برزیل (شبکه سه)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا