خرید تور تابستان ایران بوم گردی

غیررسمی| سعید صادقی به پرسپولیس پیوست ؛ صادقی قرمز را انتخاب کرد

سعید صادقی به پرسپولیس پیوست تا شاه ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران شکار سرخ‌های پایتخت شود. انتقالی که احتمالا یکی از انتقال‌های گران فوتبال ایران است.

به گزارش انصاف ورزشی، سعید صادقی بازیکن فصل پیش گلگهر با پرسپولیس به توافق کامل رسید تا به نوعی سرخ‌ها برنده‌ی یکی از جدال‌های مهم نقل و انتقالاتی این فصل شود. صادقی مهره‌ای بود که در سایه‌ی عملکرد بی‌نظیر فصل گذشته خود تبدیل به مهره مهم نقل و انتقالاتی این فصل شد. اهمیتی که باعث شد هر دو تیم استقلال و پرسپولیس برای جذب او تلاش کنند.

زمانی که این اتفاق در سالهای اخیر در فوتبال ایران رخ می‌دهد، بازیکن به همراه مدیربرنامه‌هایش آنقدر بازارگرمی می‌کند تا قیمت‌های پیشنهادی مدام بالا بروند و نهایتا یک باشگاه از رقابت منصرف شود. اتفاقی که در فصل پیش برای امین قاسمی نژاد که به استقلال پیوست و رضا اسدی که با پرسپولیس قرارداد امضا کرد نیز عینا افتاد؛ دو بازیکنی که فصلی جهنمی را در سرخابی‌های پایتخت تجربه کردند.

اما آن چیز که مشخض است توافق کامل سعید صادقی با پرسپولیس انجام شده است و باید گفت با این تفاسیر کار صادقی برای درخشش در پرسپولیس بسیار سخت است اما دست کم تا اینجا و تا پیش از شروع فصل باید گفت که قرمزها صاحب یک وینگر خلاق و یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش فوتبال ایران شده‌اند.

غیررسمی| سعید صادقی به پرسپولیس پیوست ؛ صادقی قرمز را انتخاب کرد
توافق نهایی صادقی با سرخ‌ها؛ سعید صادقی به پرسپولیس پیوست

«ورزش سه» در این باره گزارش داد:

«سعید صادقی که به‌عنوان برترین پاسور و گلساز فصل گذشته لیگ برتر نقل و انتقالات پر سر و صدایی را دنبال می‌کرد و با هجوم تیم‌های لیگ برتری مواجه شده بود، در نهایت با پرسپوليس به توافق نهایی دست یافت و در فصل آتی با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت.

هافبک فصل گذشته گل‌گهر سیرجان که در جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی نمایشی فوق‌العاده از خود به جا گذاشته بود و به‌واسطه آن در آخرین اردوی تیم ملی نیز حضور یافته یود، مذاکرات پرماجرا و طولانی مدتی را از چند روز قبل با پرسپوليس دنبال کرده بود. این در حالی بود که گفته می‌شد این بازیکن از استقلال نیز پیشنهاد مالی سنگینی دریافت کرده که او را برای انتقال به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی مردد کرده است.

از سوی دیگر زمزمه نگرانی این بازیکن بابت ترافیک خط میانی پرسپوليس و احتمال نیمکت نشینی و البته درخواست وی برای دریافت بخشی از قراردادش از جمله موانعی بود که در مسیر مذاکرات طرفین شایعه شده بود. به‌واسطه این موضوع جدایی احسان پهلوان در پرسپوليس شکل گرفت که گمانه‌زنی برای روند مثبت مذاکرات با سعید صادقی محسوب می‌شد. اما در شرایطی که حتی نزدیکان باشگاه پرسپوليس از توافق نهایی با این بازیکن در چهارشنبه شب خبر می‌دادند، ناگهان ورق برگشت و مدعی شدند که وی به توافق نهایی نرسیده است و حتی در حال هایجک به سمت استقلال قرار دارد.

موضوعی که عصبانیت هواداران پرسپولیس را نیز به همراه داشت و آنها که بابت اتفاقات پیش از این نیز در خصوص امین قاسمی‌نژاد از مدیربرنامه‌های این بازیکن گلایه داشتند، مدعی بودند که این اتفاقات در راستای بازارگرمی قرار دارد و نسبت به انجام قطعی آن مردد بودند.

اما اکنون با پایان مذاکرات طرفین، سعید صادقی به توافق نهایی و کلی با باشگاه پرسپوليس رسیده و روز شنبه نیز با حضور در تهران به‌طور رسمی با این باشگاه قرارداد خواهد بست تا ماجرای رقابت نقل و انتقالاتی بین درویش و آجورلو به سود پرسپوليس پایان یابد.

پرسپوليس تا اینجای فصل موفق شده علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعلی‌فر، سروش رفیعی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی را به‌خدمت بگیرد و اکنون تلاش خود را روی تقویت خط حمله و جذب مهاجم معطوف کرده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا