خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی یک نماینده مجلس خبرگان خطاب به حسین طائب

یک نماینده‌ی مجلس خبرگان در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام طائب، رئیس پیشین سازمان اطلاعات سپاه، نوشت: عصبانیت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و معاندان و مزدوران و منافقان از جنابعالی و سازمان اطلاعات سپاه، تحریم و تخریب و ترور شخصیت و طراحی ترور فیزیکی، نشان شکست سنگین آنان در میدان دفاع و جهاد امنیتی است.

به‌گزارش فارس، متن کامل پیام آیت‌الله عباس کعبی شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا (٩٥)دَرَجَاتٍ مِنْهُ وَمَغْفِرَةً وَرَحْمَةً وَکَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا (٩٦) سوره نساء

برادر مجاهد و انقلابی خستگی ناپذیر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج حسین طائب دامت توفیقاته
سلام علیکم

اینک که بعد از چهل سال مجاهدت پیوسته درسنگرهای گوناگون دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام، ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل قدس سره و شهدای والامقام اسلام و انقلاب اسلامی در خط نورانی ولایت، در میدانی دیگر به مبارزه تحت امر ولی فقیه ادامه می‌دهید و مرزبانی امنیت، به سردار مجاهد دیگری سپرده شده است، به سهم خود لازم می‌دانم، ضمن سپاس فراوان و تجلیل و قدردانی از مجاهدت و تلاش مجدانه چهل ساله در همراهی با امام و رهبری معظم انقلاب وتشکر ویژه از جنابعالی و همکاران در دوران سیزده ساله فرماندهی و مدیریت سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ که منشأ خدمات ارزشمند به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، از خداوند متعال طول عمر با عزت و عافیت و توفیقات روزافزون برای حضرتعالی و کلیه همکاران و همراهان و یاران مسئلت می‌نمایم.

عصبانیت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و معاندان و مزدوران و منافقان از جنابعالی و سازمان اطلاعات سپاه، تحریم و تخریب و ترور شخصیت و طراحی ترور فیزیکی، نشان شکست سنگین آنان در میدان دفاع و جهاد امنیتی است. تولید اقتدار و امنیت برای اسلام و ایران و خوشحال ساختن مردم ولایتمدار و انقلابی و وارد کردن ضربه امنیتی سهمگین پی درپی به دشمنان، کارنامه ارزشمند عمل صالح و ذخیره آخرت شما است. امیدوارم نزد خدا و ملت ونظام عزیزتر شوید و تفضلات الهی و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برشما افزون‌تر گردد.

بمنه وکرمه والله ولی التوفیق
فَاصْبِرْ إِنَّ الْعَاقِبَةَ لِلْمُتَّقِینَ
۱۴۰۱/۴/۳
الاقل_ عباس کعبی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. چرا این جوری تیتر زدی. نکنه اون مفسدان اقتصادی که اطلاعات سپاه دستگیر کرد با خبرگزاری شما ارتباطی داشتند که اینقدر ناراحتید

  2. بنا به فرمایش این نماینده خبرگان این نتیجه گیری می شود که:«« عصبانیت آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها و معاندان و مزدوران و منافقان از جنابعالی و سازمان اطلاعات سپاه، تحریم و تخریب و ترور شخصیت و طراحی ترور فیزیکی، نشان شکست سنگین آنان در میدان دفاع و جهاد امنیتی است.»» باعث عزل آقای طائب شده است.«چه ظلمی به آقای طائب شده است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا