خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قتل ورزشکار جوان در جنوب تهران

پایگاه خبری رکنا نوشت: مرد ورزشکار 35 ساله در محله جوادیه به طرز وحشناکی با قمه کشته شد.

ساعت 18 چهارشنبه 12 مهرماه ماموران کلانتری جوادیه گزارشی در خصوص یک درگیری خونین در منطقه جوادیه را دریافت کردند که تیمی از ماموران آگاهی به محل حادثه اعزام و با جسد مرد جوانی که غرق در خون بود روبرو شدند.

بازپرس امیر حسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران در جریان بررسی و تحقیقات ابتدایی متوجه می شود قربانی یک مرد جوان 35 ساله و ورزشکار است که به گفته شاهدین در صحنه، قاتل و  قربانی جنایت از دوستان قدیمی و هم باشگاهی هم بوده اند که روز قبل از این اتفاق بعد از برخورد موتورسیکلت هایشان به یکدیگر با هم درگیری فیزیکی پیدا  می کنند و این اختلاف تا فردای همان روز هم ادامه داشته است.

بازپرس علیمردان در خصوص این پرونده به رکنا گفت: این دو مرد جوان وقتی در باشگاه در حال تمرین بودند با هم درگیر شده برای هم کری خوانده و درگیری آنها به خیابان کشیده می شود که در همان لحظه قاتل با قمه به سمت قربانی حمله کرده و به کتف او ضربه کاری زده و سریع فرار می کند.

بدین ترتیب تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تیم جنایی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاتل فراری شدند.

دستگیری قاتل قمه کش

ظهر جمعه 14 مهرماه قاتل فراری در یک عملیات پلیسی در مخیفیگاهش شناسایی و بازداشت شد و صبح امروز برای تحقیق پیش روی بازپرس ویژه قتل قرار گرفتو

قاتل بی رحم که 35 ساله در خصوص انگیزه قتل دوستش به بازپرس علیمردان گفت: روز قبل از اینکه این اتفاق رخ دهد ما سر برخورد کردن موتورهایمان در محل پارکینگ باشگاه با هم گلاویز شدیم اما با وساطت دوستانم از هم جدا شدیم اما روزی که این اتفاق افتاد حمید در سالن باشگاه شروع به کری خواندن برای من کرد و گفت از قصد به موتور من زده و شروع به تهدید کرد.

او در ادامه گفت: وقتی به خیابان بیرون باشگاه آمدیم حمید به چند نفر زنگ زد که با چاقو و قمه به سراغ من بیایند من هم تا متوجه این جریان شدم بلافاصله قمه کوچکی که در جیبم بود را در آوردم و میخواستم به دستش ضربه بزنم که ناخداگاه به کتف چپش ضربه زدم و از ترس فرار کردم.

من نمیدانستم که این ضربه باعث مرگ او می شود برای همین تا متوجه مرگ حمید شدم عذاب وجدان گرفتم که پلیس آگاهی به سراغم آمد و مرا بازداشت کرد.

پس از اعتراف قاتل ورزشکار جوان ، امیرحسین علیمردان دستور بازداشت قاتل راصادر و متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. (( تیم جنایی با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه این قاتل فراری شدند.)) طرف میگه خودم اومدم آگاهی خودمو معرفی کردم بعد شما میگید با اقدامات فنی

    2
    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا