خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حماس: محاصره غزه را لغو کنید تا آرامشتان بازگردد

به گزارش انصاف نیوز، مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد:
جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تاکید کرد که درخواست تظاهرکنندگان صهیونیست ساکن شهرک های اطراف باریکه غزه از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای لغو محاصره غزه، تنها راه بازگشت آرامش به مناطق محل اقامت آنهاست.
سامی ابو زهری دوشنبه شب گذشته خاطر نشان کرد که درخواست ساکنان شهرک های صهیونیستی اطراف نوار غزه از نتانیاهو برای لغو محاصره غزه تنها راه بازگشت آرامش به زندگی آنهاست و آنها باید بدانند که نتانیاهو توجهی به زندگی آنها ندارد و همچنان در لغو محاصره غزه فریبکاری می کند.
این اظهارات ابو زهری پس از آن بیان شد که دهها نفر از شهرک نشینان صهیونیست با تظاهرات در مقابل منزل نتانیاهو در شهر اشغالی قدس خواستار لغو فوری محاصره غزه و توسل به راهکارهای مسالمت آمیز در برابر فلسطینیان شدند.
سخنگوی حماس همچنین دیروز دوشنبه تاکید کرده بود که سخنان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه «هیچ کس نمی تواند ما را از فلسطین اشغالی بیرون کند» نشانگر ضعف این رژیم است. سامی ابو زهری خاطر نشان کرد که اظهارات نتانیاهو نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در سایه رشادت های مقاومت فسطین، از مرحله حمله به مرحله دفاع رسیده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هنوز لرزه موشک های مقاومت در جنگ 51 روزه را بر اندام خود حس می کند، در جریان نشست دولت عبری گفته بود که «هیچ کس نمی تواند ما را از فلسطین اشغالی بیرون کند».
گفتنی است که جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه که نتانیاهو و فرماندهان ارتش عبری، بازگشت آرامش به جنوب فلسطین اشغالی و احیای توان بازدارندگی ارتش عبری را از اهداف آن اعلام کرده بودند، با شکست مفتضحانه این رژیم همراه شد و مقاومت فلسطین توانست دهها نفر از عناصر یگان ویژه ارش عبری را به هلاکت رسانده و یا زخمی کند. در این جنگ موشک های مقاومت تمامی شهرک های صهیونیست نشین و پایگاه های صهیونیستی از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند که این مساله شوک بی سابقه ای به مقامات صهیونیستی وارد کرد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا