خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مجروح شدن عبدالله‌ مومنی توسط افردناشناس

عبدالله مومنی از فعالان سابق دانشجویی که چند ماه پیش پس از گذراندن دوران حبس 5 ساله از زندان اوین آزاد شد، شامگاه پنجشنبه در برابر منزلش از سوی دو فرد موتورسوار با سلاح سرد مورد سوء قصد قرار گرفت.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از بهار نیوز، اظهارات حمیدرضا، فرزند عبدالله مومنی در مورد مکان، زمان و نحوه وقوع این حادثه را بخوانید:… پدرم پنجشنبه شب و پیش از این حمله در منزل بود حدود ساعت ۱۱ شب برای اینکه وسایلی را از اتومبیل اش بیاورد، از خانه خارج شد، محل پارک ماشین حدودا بیست متر با در منزل فاصله داشته در کنار اتومبیل پدرم متوجه حضور دو مرد جوان حدودا بیست ساله می شود که به او نزدیک می شوند و آدرس کوچه بعدی را می پرسند و چون این نشانی پرسیدن بی معنا بوده پدرم پاسخی نمی دهد و به طرف در منزل حرکت می کند که احساس می کند از پشت سر دنبالش هستند، که به سرعت خودش را به ورودی ساختمان می رساند و زنگ می زند، من وقتی آیفون را برداشتم متوجه وضعیت غیرمعمول شدم و پدرم هم من را صدا کرد و من به سرعت به سمت در ورودی رفتم.
به گفته پدرم در همان لحظه یکی از آن دو نفر از پشت به او لگد می زند که به زمین می افتد، فرد مهاجم که به داخل ساختمان وارد شده بوده بلافاصله با قمه به قصد ضربه به سینه پدرم خم می شود که ایشان هم در همان حالت افتاده به روی زمین، با پا به او می زند و این باعث می شود که شدت ضربه گرفته شده و تنها جراحت سطحی بر روی سینه پدرم ایجاد شود. همه این اتفاقات تنها در چند لحظه روی داده و تا زمانی که من و سایر همسایه ها برسیم مهاجمان صحنه را ترک کرده بودند…همه اتفاقات خیلی سریع رخ داد. اما برخی نکات قابل توجه است از جمله اینکه این مهاجمان گویا محل را شناسایی کرده بودند و در کمین پدرم بوده اند، در جریان درگیری هم تعدادی از وسایل مانند کیف پول و رایانه شخصی و گوشی تلفن همراه پدرم بر روی زمین افتاده بوده که مهاجمان اعتنا نکرده و بر این اساس به نظر می رسد انگیزه مالی و یا سرقت نداشته اند. کلامی هم که پس از ایراد جراحت به زبان آورده اند این بوده که “تمام کردی، مردی و خلاص شدی”.
… در همان صحنه و بلافاصله با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شد و موضوع را اطلاع دادیم و نکات لازم در مورد ابعاد موضوع و حواشی آن هم به آنها منتقل شد، پس از آن هم با مراجعه به پزشک قانونی و انجام معاینه و ثبت آثار جراحت طرح شکایت نزد مراجع ذیربط صورت گرفته است. به طور طبیعی ما پی گیر این موضوع خواهیم بود اما انتظار این است که نهادهای عمومی مسئول امنیت نیز به وظایف خود عمل کنند.
… مدتی قبل هم در حال بازگشت از یک جلسه ، شب هنگام در خیابان اتومبیلی جلوی او می پیچد و پس از توقف ماشین پدرم، در حالی که به شکل غیرمعمولی سلاح به همراه داشته و در نشان دادن آن سلاح ها هم تعمد داشته اند، مدعی می شوند که اتومبیل سرقتی است و چند نفر به بازرسی و تفتیش کامل آن می پردازند که پدرم اعتراض می کند اگر ماشین سرقتی است نیاز به تفتیش نیست و احتمالا ماموریت دیگری دارید که مسئول آنها تنها نیشخندی می زند. پس از ترک محل توسط این عده در تماس با نیروی انتظامی و آگاهی روشن شد که اساسا چنین تیمی از سوی پلیس در آن زمان و مکان ماموریتی نداشته است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا