خرید تور تابستان ایران بوم گردی

صدیقی: «قضات ما بوی پیغمبر می‌دهند»

روزنامه همدلی نوشت:

جت‌الاسلام کاظم صدیقی، خطیب نماز جمعه تهران در نماز جمعه این هفته تهران گفت: گناه عبادت شیطان است، شایعه‌پراکنی‌ها گناه شیطان است. پای شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای می‌نشینند. کسانی که پای روباه پیر و عربستان منحوس می‌نشینند بر اساس گفته‌های امام جعفر صادق گناه‌کار است.
به گزارش ایلنا، خطیب این هفته نماز جمعه گفت: اگر گوینده حرف از خدا بزند که انسان چیز یاد گرفته است اما اگر حرفی غیرازاین بزند فردی که دیده است عبادت شیطان کرده است. وی افزود: همیشه با خدا باشیم و او را دوست بداریم و حواسمان باشد که ناراضی‌اش نکنیم.
خطیب جمعه تهران گفت: در ایام‌الله هفته قوه قضائیه هستیم و مناسبت این هفته شهادت معمار دستگاه قضایی آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲خدمتگزار مملکت است. وی ادامه داد: آیت‌الله بهشتی نه‌تنها مظلوم زیست و به شهادت رسید بلکه یکی از جهات مظلومتیش این است که شناخته نشد و هنوز هم مظلوم است. ایشان در دوران طلبگی ما در ابعاد مختلف ما را نوازش و راهنمایی می‌کرد، کمک‌های مادی و معنوی قبل از انقلاب از ایشان دریافت می‌کردیم. در مسیر عشق به خدا گام می‌نهاد.
وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله بهشتی کار برای خدا می‌کرد و ترسی از ملامت نداشت، آزاده و موحد بود و دل برای خدا کنده بود.
صدیقی افزود: آیت‌الله بهشتی ظرفیت مدیریت جهانی داشت و این شخصیت را از ما گرفتند، البته قبل از این‌که او را از ما بگیرند شخصیت او را ترور کردند و منزوی کردند. آقای بهشتی مجلس خبرگان، شورای انقلاب و قوه قضائیه و ‌‌‌… منزوی بودند؛ اما همان‌طور که رهبر انقلاب گفتند اثر شهید سردار سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر است شهید بهشتی هم همان‌گونه بودند و خون ایشان انقلاب را خالص کرد. امام‌جمعه موقت تهران افزود: خدای متعال قانون فرستاده است ک برای پاسداری از قانون میزان فرستاده است که قوه قضائیه این است که قانون کمرنگ نشود. وی ادامه داد: قوه قضاییه در قدم اول سعی می‌کند فضای امنیت به وجود بیاورد. همه روسای قوه قضاییه منتخب نائب امام زمان بودند و رسالت خودشان را ایفا کردند و دو انتخاب اخیر تفاوتشان با روسای قوه قضاییه سابق این است که از درون قوه قضاییه بودند و اشراف و اطلاعات کافی در اختیارشان بود. صدیقی افزود: من رئیس نورانی قوه قضاییه فعلی را از ۵۰سال قبل می‌شناسم. خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: قضات ما بوی پیغمبر می‌دهند و جای امیرالمؤمنین نشسته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آقای صدیقی استحضارا آقای قاضی منصوری هم بوی پیامبر میداد که با اختلاس هزاران میلیلرد راهی اروپا شد و برای فاش نشدن پشت پرده ها کشته شد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا