خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2022 برای ایران؛ عملکرد قابل دفاع شاگردان عطایی

هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2022 از 31 خرداد ماه 1401 آغاز شد و 16 تیم در فیلیپین و بلغارستان به رقابت پرداختند که دو برد و دو باخت حاصل کار ایران بود.

به گزارش انصاف ورزشی، در گروه مردان در هفته دوم لیگ ملت های والیبال 2022 16 تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ژاپن، ایران، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا به رقابت پرداختند. میزبانان هفته دوم این رقابت‌ها در دو گروه، صوفیه در بلغارستان و کویزون در فیلیپین بودند که تا فردا این رقابت‌ها در هفته دوم خود به پایان خواهد رسید.

اما تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها با ترکیبی بسیار جوان شده به رقابت می‌پردازد. تیمی که در آن خبری از نام‌هایی همچون سعید معروف، محمد موسوی و امیر غفور نیست و به نوعی در حال تغییر نسل هست. اما همین تیم جوان نیز با غایبانی همچون علی‌اصغر مجرد و جواد کریمی وارد مسابقات شده است. تیم ملی والیبال ایران در هفته اول با دو برد در برابر چین و استرالیا و دو باخت در برابر هلند و ژاپن، عملکرد پرانتقادی را از خود به نمایش گذاشت عملکردی که در آعاز هفته دوم نیر ادامه داشت و منجر به باخت سه بر صفر به بلغارستان گردید.

پخش زنده لیگ ملت های والیبال 2022 امروز 19 خرداد

اما با شجاعت می‌توان گفت اگر این عملکرد ادامه می‌یافت با توجه به کیفیت تیم‌هایی که ایران با آنها در هفته دوم بازی داشت، قطعا 4 شکست انتظار ایران را می‌کشید. اما تیم جوان ایران با هدایت بهروز عطایی به یکباره متحول شد و با سه نمایش دل‌پذیر برابر سه تیم خوب آمریکا، برزیل و کانادا توانست علی رقم باخت نزدیک به برزیل با صلابت از سد آمریکا و کانادا عبور کند.

تیم جوان عطایی حالا با دو برد و دو باخت در هفته دوم و مجموعا چهار برد و چهار باخت و 12 امتیاز در رتبه هشتم لیگ ملت‌های والیبال 2022 قرار دارد؛ رتبه‌ای که شانس صعود به دور نهایی این رقابت‌ها در ایتالیا را برای ایران زنده نگه می‌دارد. گفتنی است 8 تیم برتر این رقابت‌ها که ایتالیای میزبان قطعا بین آن‌ها خواهد بود، در مردادماه دور نهایی لیگ ملت های والیبال 2022 را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا