خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده موتو جی پی امروز 5 تیر 1401 (GP of Assen)

امروز و در موتو جی پی اسن هلند، موتورسواران از ساعت 16:30 رقابت خود را آغاز می‌کنند. پخش زنده موتو جی پی امروز 5 تیر 1401 را با ما ببینید.

فرانچسکو باگنایا از دوکاتی که این روزها اوضاع خوبی دارد توانست با اول شدن در تعیین خط مسابقات اسن نیز به پول پوزیشن دست یابد. برای تماشای پخش زنده موتو جی پی 5 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده موتو جی پی امروز 5 تیر 1401

در شرایطی که فابیو کوارتارو به خاطر اشتباهی که در دور آخر داشت شانس برتری را از دست داد، باگنایا از دوکاتی با شکستن رکورد پیست اسن، پول پوزیشن را از آن خود کرد.

کوارتارو از یاماها نیز با فاصله 0.116 ثانیه‌ای در جایگاه دوم قرار گرفت. خورخه مارتین، موتورسوار پرامک دوکاتی نیز در جایگاه سوم رقابت تعیین خط قرار گرفت.

پول اسپارگارو از رپسول هوندا نیز رقابت هلند را به طور کل به خاطر مصدومیت از دست داده و دیگر موتور سوار سرشناس غایب در رقابت امروز، استفان بردل است که نتوانست به مرحله دوم تعیین خط راه پیدا کند. در هر حال برای تماشای پخش زنده موتو جی پی امروز 5 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 16:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده موتو جی پی 2022 امروز 5 تیر 1401

لینک 2: پخش زنده مسابقه موتو جی پی امروز 5 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. درود، خواهشاً برای گزارش مسابقات فرمول یک و موتو جی پی از آقای صباغ استفاده کنید، کسی که با گزارش کردنش کلی چیز آدم یاد میگیره، میدونه و میفهمه این مسابقات رو، اطلاعات کامل داره از همه چی،چه از خودرو چه از راننده و…. دمتون گرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا