خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهار نظر عجیب روحانی تندرو علیه مطهری!

یکی از روحانیون تندروی اصولگرایان به نام حمید روحانی «زیارتی» که قبلا در نامه ای به علی مطهری به او نوشته بود که زشت ترین صداها، صدای الاغ است!! حالا می گوید: مطهری عقده دارد که چرا پدرش شهید شده و زنده نمانده تا رهبر شود!
به گزارش بهارنیوز، سیدحمید روحانی (زیارتی)، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو (وابسته به بسیج)، گفت: علی مطهری بر این باور است که اگر پدرش زنده بود، رهبر می شد و از اینکه این فرصت طلایی را از دست داده است، ناراحت است! وی با مشابه دانستن داستان علی مطهری با این موضوع، افزود: اظهارات و موضع گیری های علی مطهری من را به یاد خاطره ای در سال ۱۳۵۴ می اندازد. وی با بیان اینکه در سال ۱۳۵۴ در نجف بودیم که خبری از ایران رسید و حاکی از قیام برادرزاده ی محمدرضا پهلوی بر علیه عمویش بود. آن زمان مرحوم حاج آقا مصطفی می گفتند: قیام این فرد تحت تاثیر القائات عده ای بوده است که به او گفته اند، اگر پدر تو را نمی کشتند، الان او شاه ایران بود.
روحانی افزود: «علی مطهری بر سر این مسئله نسبت به خدا، نسبت به ملت و نسبت به قانون عقده دارد. او از این مسئله ناراحت است و می گوید چرا خدا نخواست و نگذاشت. چرا مردم او را بزرگ نمی شمرند و چرا جایگاه بزرگتری ندارد؟» روحانی در ادامه با اشاره به متهم کردن مطهری به آلت دست بودن اضافه کرد: «البته حرف های علی مطهری مال خودش نیست و به قول شاعر: این همه آوازه ها از شه بود/ گرچه از حلقوم عبدالله بود.»
وی ادامه داد: «مطهری از خودش حرفی نمی زند و نوچه آقای هاشمی است و آنچه را می گوید، از آنجا به او می گویند و این حرف ها از خودش نیست!! البته فقط علی مطهری نیست و نوچه های آقای هاشمی چند نفر دیگر هم هستند از جمله آقای زیباکلام!  هاشمی مسائلی را که خودش نمی تواند و جرات نمی کند نسبت به رهبری و نظام مطرح کند، از طریق این نوچه ها مطرح می کند!»
وی خاطرنشان کرد: «علی مطهری چون که می داند در میان ملت حزب الله ایران جایی ندارد، با خودش می گوید اگر اینطور حرف بزند، حداقل در میان نیروهای ناباب و مخالف نظام جایگاهی به دست خواهد آورد. وی سعی می کند تا در میان دگراندیشان و سلطنت طلب ها، تجزیه طلب ها و ضد انقلاب ها برای خود جایگاهی به دست بیاورد.» روحانی با اشاره به ماجرای برادر حاتم طائی افزود: «اگر جریان برادر حاتم طائی را شنیده باشید، او هم که از معروف بودن برادر خود احساس حسادت می کرد و می خواست معروف شود، تصمیم گرفت تا برود و آب زمزم را ملوث کند تا معروف شود. این بنده خدا هم اینگونه است!»
وی که مثل دیگر اصولگرایان تندرو، همواره از مردمی سخن می گویند که واقعیت خارجی ندارند افزود: «حرفهای این فرد قابل ارزش و قابل اعتبار نیست و جایگاهی نیز در میان مردم ندارد و تنها یک آلت دست است. اگر هم تا الان بوده و مانده است، به احترام اینکه فرزند شهید بزرگوار، آیت الله مطهری بوده، مردم حرمت او را پاس داشته اند…اگر به مردم ثابت شود که او فرزند ناخلفی است، یقیناٌ این میزان از احترام را نیز در میان مردم نخواهد داشت.»
وی با بیان اینکه در زمان حیات شهید مطهری، علی مطهری در سنی نبوده است که از پدرش فیضی کسب کند افزود: برخی از این آقازاده ها که می بینید به این وضعیت دچار می شوند، برای این است که نه تنها از پدر استفاده نکردند، بلکه نسبت به آن بزرگواران موضع داشته اند. روحانی با بیان اینکه اینها پدر را مانعی در برابر زندگی آزاد و راحت خود می دانستند افزود: منع پدر در مواردی مانند سینما رفتن و … باعث می شد تا آنها او را مانعی برای زندگی راحت خود ببینند. در واقع آنها پدر را مانعی در برابر هوسرانی های شیطانی خود می دانستند!! وی در پایان گفت: اظهارات علی مطهری مصداق تداوم فتنه و دامن زدن به آن است و بایستی از مجاری قانونی با فتنه گرها و قانون شکن ها برخورد شود.
گفتنی اینکه این روحانی افراطی، مدتی پیش رییس‌جمهور را هم از  ادبیات تند خود بی نصیب نگذاشته بود و دو روز پس از روز دانشجو سال جاری، حسن روحانی را تلویحا با فرعون مقایسه کرده و گفته بود: ما متأسفیم که امروز عده‌ای حرکت عزتمندانه امام و شهیدان را پایمال می‌کنند و با وضعی اسفناک استقلال را نفی کردند و به دنبال جایگاه‌شان در دوران قاجار می‌گردند. امروز (۱۶ آذر) رئیس‌جمهوری گفت تعداد کمی هستند که مخالف برنامه‌های ما هستند. گویا هر کسی که در مسیر ناحق حرکت می‌کند این‌گونه است، زیرا فرعون هم در مقابل مخالفانش می‌گفت آنها مشتی پابرهنه هستند!
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا