خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بارسلونا و رایووایکانو 22 مرداد 1401

بارسا و رایووایکوانو امشب در هفته اول لالیگا به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بارسلونا و رایووایکانو 22 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

بارسلونای جذاب ژاوی هرناندر امشب در استادیوم نیوکمپ از ساعت 23:30 به وقت ایران میزبان رایووایکانو است. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رایووایکانو 22 مرداد 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده بارسلونا و رایووایکانو 22 مرداد 1401

بارسلونای ژاوی هرناندز بعد از یک فصل نقل و انتقالاتی پربار که با جذب فرانک کسیه، رابرت لواندوفسکی،‌ آندرس کریستینسن، رافینیا و ژول کونده همراه بود، حال در آغازین دیدار فصل جدید لالیگا بایستی به مصاف رایووایکانویی برود که فصل گذشته خاطرات بدی برای آبی‌اناری‌ها رقم زد.

بارسای بحران زده سال گذشته،‌ در دو دیدار رفت و برگشت با رایو هر بار با یک گل و بدون گل زده مغلوب شد تا رایو ضمن حفظ روند شکست‌ناپذیری، برابر بارسا کلین‌شیت کند.

البته آنطور که بارسا در طول نقل و انتقالات تقویت شده و در تور پیش‌فصل نتیجه گرفته،‌ به نظر امسال سال بسیار متفاوتی خواهد بود و تیم ژاوی هرناندز در همه رقابت‌ها خواهد درخشید. برای تماشای پخش زنده بازی بارسلونا و رایووایکانو 22 مرداد 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:30 از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال بارسلونا و رایووایکانو 22 مرداد 1401

لینک 2: پخش زنده فوتبال بارسلونا و رایووایکانو 22 مرداد 1401

لینک 3: پخش زنده بازی بارسا و رایووایکانو 22 مرداد 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا