خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله علوی گرگانی در گفت‌وگو با انصاف نیوز چه گفته بود؟

آیت‌الله علوی گرگانی، از مراجع تقلید که ساعاتی قبل درگذشت در زمستان سال ۱۳۹۷ در گفت‌وگویی با اعضای تحریریه انصاف نیوز گفته بود: «در کار مقدسی که تصمیم گرفتید و واقعا اعتقاد دارید با موانع دلسرد نشوید. چهارتا حرف پشت سر شما می‌زنند یا بعضی مواقع سنگ پرانی می‌کنند شما باید اراده‌ی خود را داشته باشید و پشت کار را بگیرید. آخرش آنها آرام آرام کنار می‌روند و شما موفق می‌شوید و آینده‌ی خوبی دارید».

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم امانتداری رسانه‌ها گفت: «فقط شما آنچه که بر خودتان لازم است که بیشتر توجه کنید این است که خیانت در امانت نشود. خیلی مواظب باشید؛ در رسانه می‌خواهید خبری در فضای مجازی بدهید از خدا بخواهید که از راه حق و حقیقت جدا نشوید. واقعیت‌ها را بگویید. «به نظر من» را کنار بگذارید و کار را شخصی نکنید. آنچه را که بینی و بین الله به نظرتان می‌آید حق و حقیقت است ابلاغ کنید. هرکس که خبررسانی شما را بشنود بگوید بارک الله چقدر این خبررسان‌ها مردمان خوب و متدین و امانتداری هستند که هیچ حرفی را خلاف نمی‌زنند».

متن کامل سخنان آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار اعضای تحریریه انصاف نیوز و گزارش تصویری این دیدار را می‌توانید در دو لینک زیر مشاهده کنید:

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا