خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهدی مهدی پور با استقلال تمدید کرد ؛ کنایه‌ی سنگین مهدی پور به دانشگر!

مهدی مهدی پور با استقلال تمدید کرد و تا 1403 در این تیم ماندنی شد وی با یک استوری در پیج خود ضمن اعلام این خبر به محمد دانشگر و پیوستنش به سپاهان کنایه زد.

به گزارش انصاف ورزشی، مهدی مهدی پور با استقلال تمدید کرد تا به مدت دوسال دیگر در این تیم توپ بزند. این بازیکن اصفهانی و ملی‌پوش استقلال با قرار دادن یک استوری در پیج شخصی خود از تمدید قرارداد خود خبر داد و همچنین جمله‌ای کنایه‌ای بیان کرد که احتمالا کنایه‌ی وی به پیوستن محمد دانشگر به سپاهان است.

مهدی مهدی پور با استقلال تمدید کرد ؛ کنایه‌ی سنگین مهدی پور به دانشگر!
مهدی مهدی پور با استقلال تمدید کرد

تیم استقلال در روزهای اخیر شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و پس از انتخاب ساپینتو به عنوان سرمربی تا به اینجای کار تنها موفق به خرید سجاد شهباززاده از سپاهان شده اما محمد دانشگر را نیز از دست داده است و در جذب سعید صادقی نیز ناموفق عمل کرده است. همچنین گفته می‌شود وریا غفوری در آستانه جدایی از این تیم است.

حال در چنین شرایطی تمدید دوساله‌ی مهدیپور می‌تواند خبر خوبی برای هواداران سرخورده استقلال باشد. مهدی پور در استوری خود در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«به ما یاد دادن خانواده مهمترین چیز تو زندگیه، آدم خانواده خودشو رها نمی‌کنه که با پولدارا زندگی کنه. فوتبال عشق استقلال خانواده تا 1403»

حال باید دید نقل و انتقالات استقلال چگونه ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا