خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توافق رضا میرزایی با استقلال ؛ چراغ مدیران استقلال کم کم روشن می‌شود

توافق رضا میرزایی با استقلال باعث می‌شود تا وی پس از شهباززاده و حامدی فر سومین خرید استقلال باشد همچنین آرمان رمضانی و مهدیپور هم با استقلال تمدید کردند.

به گزارش انصاف ورزشی، توافق رضا میرزایی با استقلال به مرحله نهایی رسیده است و باید هافبک 26 ساله اصفهانی و سابق سپاهان را استقلالی بدانیم. باید دید باشگاه استقلال چه زمان این انتقال را رسمی خواهد کرد.

گفتنی است تیم فوتبال استقلال تهران پیش فصل عجیبی را پس از قهرمانی در لیگ برتر تجربه می‌کند. آبی ها که فصل آینده ریکاردو ساپینتو را به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهند داشت، تا کنون سجاد شهباززاده و امید حامدی فر را به صورت قطعی به خدمت گرفته‌اند و گویا با رضا میرزایی نیز به توافق نهایی دست یافته‌اند. اما جدایی محمد دانشگر و پیوستن وی به سپاهان شوک بزرگی بود که امروز به آبی‌ها وارد شد همچنین گفته می‌شود وریا غفوری و امیرحسین حسین زاده نیز در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند. و تکلیف سیلوا، مرادمند، یزدانی و عارف غلامی نیز هنوز مشخص نیست.

البته باید گفت که بخش بزرگی از فشار روی مدیریت باشگاه استقلال ناشی از عملکرد خوب سرخ‌ها در نقل و انتقالات و واگذار کردن جدال خرید سعید صادقی است؛ بازیکنی که نهایتا با پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

امروز همچنین مهدی مهدیپور و آرمان رمضانی نیز با استقلال به مدت دو فصل دیگر قرارداد امضا کردند و باید گفت اگر مدیریت باشگاه استقلال بتواند وریا غفوری را در این تیم حفظ کند قطعا فشار را از سر خود کم خواهد کرد.

به هرروی باید منتظر ماند و دید استقلال می‌تواند در ادامه ورق نقل و انتقالات را به نفع خود برگرداند و هواداران را راضی کند یا خیر.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا