خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حتی برای سازمان مجاهدین هم قفل است؛ چرا حاتمی‌کیا ساکت است؟

محمد تاجیک، روزنامه‌نگار حوزه‌ی سینما، در یادداشتی نوشت:

«این توهین و اهانت بی‌سابقه‌ی صفحه‌ی اینستاگرامی جنبش می‌تو به شهدا و رزمندگان البته بازتاب بسیار گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است و باعث عصبانیت بسیاری از کاربرانی شده که علاقه‌ی بسیاری به رزمندگان و شهدا داشته‌اند.

در جایی نقل قولی از آدمی خواندم که اتفاقا آن آدم اصلا مورد تاییدم نیست و از او اصلا خوشم نمی‌آید. این بنده خدا در جایی گفته بود این اهانت به شهدا و رزمندگان در صفحه‌ی جنبش می‌تو ، حتی برای سازمان مجاهدین هم قفل است. با این اظهار نظر بسیار موافقم.

اتفاقا به عنوان کسی که حدود بیست سال است روزنامه‌نگارم و قبل از آن بسیاری از روزنامه‌ها و مجله‌ها را مرتب می‌خواندم واقعا با چنین ادعا و تهمتی مواجه نشده بودم که در صفحه‌ی جنبش می‌تو، به آن اشاره شده است.

حتی  یادم نمی‌آید که در روزنامه‌های دوران دوم خرداد هم چنین ادعاها و توهین‌هایی منتشر شده باشد. حتی در رسانه‌های فارسی زبان مخالف جمهوری اسلامی بعید می‌دانم چنین ادعا و اهانتی منتشر شده باشد.

تا آنجایی که یادم هست و می‌توانم حتی مثال‌های قابل توجهی بزنم، حتی خبرنگاران رسانه‌های فارسی زبان مخالف نظام علی رغم دشمنی که با حکومت جمهوری اسلامی دارند در بسیاری موارد به نیکی از رزمندگان و شهدای جنگ یاد کرده‌اند. به یاد ندارم در این رسانه‌ها، چنین اهانت و ادعایی مطرح شده باشد .

روزنامه اصولگرای فرهیختگان چند روز پیش از سلبریتی‌ها به خاطر سکوت در مقابل این اهانت انتقاد کرده بود و جالب است که خود روزنامه‌های اصولگرا نسبت به این اهانت سکوت کرده‌اند .

نمی‌دانم چرا در این شرایط فیلمسازان بسیار عزیزی مثل ابراهیم حاتمی‌کیا سکوت کرده‌اند و واکنش و اعتراض چنین فیلمسازانی واقعا در شرایط فعلی بسیار مهم است.»


موضوع چه بود؟

سایت بولتن نیوز درباره‌ی موضوع نوشته است:

«در [پست کذایی پیچ می‌تو] از قول یک فرد نامعلوم داستانی روایت شده از روزهای ابتدایی دفاع مقدس و حمله صدام به خوزستان. طبق آن چه منتشر شده است، زنان و دختران خوزستانی نه تنها از عراقی‌ها ترس داشتند، بلکه از رزمندگانی که برای دفاع از وطن، ناموس و اسلام به جبهه‌ها شتافته بودند هم در امان نبودند و به قول نویسنده این مطلب، خود این فرد و اطرافیانش مورد آزار رزمندگان قرار گرفته‌اند.

آیا از این مشمئزکننده تر که افرادی به اسم دفاع از حقوق زنان کار خود را آغاز کنند و صدایشان بلند و شنیده شود؛ اما ناگهان تغییر رویه بدهند و با داستان سرایی سراغ چیزی بروند که ذره ای با واقعیت همخوانی ندارد تا نه تنها قبح شکنی کنند، بلکه از یک مفهوم بزرگ، رشادت، دلاوری و دفاع جانانه جوانان این مرز و بوم از خاک، دین و ناموس ایران و ایرانی تقدس زدایی کنند. چه کسی است که نداند تنها برای پایین آورن پیکر یک دختر بی جان برهنه که توسط نیروهای بعثی به یک تیرک بسته شده بود، 3 رزمنده دلاور جان خود را فدا کردند؟!» [لینک]

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلبریتی ها بنده شهرت و ثروت هستند … چه فهمی از ایثار و شهادت دارند وقتی یه ترقه صدا بده همه فرار کردند به کشور اصلی خودشون که تابعیت دومش را دارند.

    رضوان الهی بر مردان بی ادعا که جان خود را در راه دفاع از ایران و اسلام دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا